Mustasukkaiset naiset
Istuin terrassilla ystävättären kanssa syömässä.Viereen tuli minun ikäinen pariskunta siis hieman vanhempia. Koira mukana.
Koira alkoi tervehtimään, kysyin jos saa tervehtiä. Saa tottakai sanoi mies. Siinä sitten halin koiraa ( olen suuri koiraystävä). Mies sanoi , koira alkaa olla jo iäkäs. Niinpä minäkin, vastasin. Tähän jäi keskustelu ja olimme valmiita lähtemään. Kävin naistenhuoneessa ja lähdimme .
Sanoin ystävättärelle että olipa niin mustasukkainen nainen ilman aihetta. Niin oli, jotain oli mies hänlle sanonut kohteliaasti ja nainen tokaissut kovaan ääneen jotain, jonka ystävätär tulkitsi kuin että hän häiritsi heitä. Itse en mennyt sinne vaan lähdimme lämpsimään .
Vakavasti; Mikä naisia vaivaa? Eikö voi edes kohtelias olla tänä päivänä ilman että saa kylmän suihkun niskaan? Asiaan kuuluu että käännyin naisen puoleen ne harvat sanat jotka sanoin , ettei tullut mitään väärinkäsityksiä.
Tulkitsin miehen vaan ystävälliseksi eikä mitään flirttiä ollut ilmassa.
Kommentit (2)
En saanutbmitään selvää mistä kuvittelit naisen olleen mustasukkainen. Opettele kirjoittamaan.
Ja tätä tapahtuu jatkuvasti. Jopa minun suojakki jota hoidan on mustasukkainen minulle, yksinkertaiselle ihmiselle.On kuitenkin totta että moni alkaa ystävällisesti juttelemaan esim kassajonossa ja se ärsyttää ...........