Lue keskustelun säännöt.
Voi v***n muumien talviyö!
16.12.2006 |
Sovitaanko nyt yhteisesti, että niitä ei saa enää mistään, ei ikinä, never ever ja niin edelleen!
Mä olen niin kyllästynyt sitä koskeviin alotuksiin, että ei mitään rajaa, argh!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla