44-vuotiaana naisena s-suhde 34v. miehen kanssa?
En viitsinyt laittaa otsikkoon, mutta siis seksisuhde. Olen 44v. hiljattain eronnut nainen ja mua 10 vuotta nuorempi mies on tyrkyllä seksisuhteeseen. Kumpikaan ei hae mitään vakavaa.
Mä vain epäröin tuon ikäeron vuoksi. Mulla on ollut yleensä oman ikäisiä tai vanhempia miehiä.
Kommentit (30)
Mulla on ollut jo nyt useamman kuukauden samankaltainen suhde. Olen -88 mies ja nainen on -77. Tutustuttiin työkuvioissa, ja kerran yksien afterworkien jälkeen päädyttiin sänkyyn. Nainen oli jo pidempään flirttaillut mulle, ja sitten tilanne lopulta purkautui. Ei olla siis ihan samalla osastolla, mutta saman firman alaisuudessa siis. Nainen on 2 lapsen yh, itsellä ei lapsia eikä naista.
Ei meillä nyt niin paljon yhteistä ole että suhteeseen haluaisin alkaa, mutta viime aikoina on alkanut tuntua, että ehkä nainen haluaisi. Mutta lähinnä seksiä tämä on tähän mennessä ollut, ja seksi toimii oikein hyvin. Ollaan nähty aina silloin tällöin kun naisella on ollut vapaata lapsistaan. Tapaamisilla ollaan ehkä käyty syömässä tai jotain, mutta aika nopeasti homma on edennyt seksiin. Ollut ihan hauskaa ajanvietettä tähän asti, mutta nyt olen alkanut pelätä naisen haluavan jotain muutakin. Tässä on vielä sellainenkin aspekti, että olen selvästi parempituloinen kun hän, ja olen käsittänyt että hän on yh:na aika tiukoilla taloudellisesti, niin olen alkanut miettiä haluaisiko hän edetä suhteessa senkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Eveliina ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tykkäät niin mikäs siinä.
No eihän sitä tiedä olisiko seksi hyvää. Hyvin varusteltu ainakin on. :D
Mistäs tiedät kalun mitat jo nyt?
Oletko kuullut valokuvista? :D
Siis mikä ihme tuo nyt on, eikä lupia tarvitse kysellä. Oma mies nuorempi, ja kymmenet vuodet yhdessä jo. Olen nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Te olette molemmat aikuisia ihmisiä. Kuka kärsii s-suhteestanne jos olette molemmat vielä sinkkujakin? Maailmankaikkeus?
Vai mietitkö salaa että haluaisit hänet vakavampaankin suhteeseen? Älä turhaan epäröi, tuollainen ikäero on aivan ok jos muuten synkkaa.
En todellakaan mieti mitään vakavampaa. Kerroin kyllä mielestäni hyvin selkeästi aloituksessa, että mulla on ollut aina oman ikäisiä tai vanhempia miehiä. Siksi tuntuu oudolta nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Eveliina ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin varusteltu ;) voi kiesus.... mistä se tiedät ? Hän on näyttänyt kivikovan kalun sulle jo, etukäteen ?
Jo toinen ketjussa joka ei ole kuullut valokuvista. :D
Mitä ihmeellistä tuossa on?
Kaverini on naimisissa 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, toinen kaveri on naimisissa 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei ole mikään kovin suuri ikäero eikä näy kauheasti missään.
Pelkässä seksissä nyt on vielä vähemmän merkitystä, siinähän voi olla vaikka 50 vuotta ikäeroa jos molemmat tykkää.
Aloitus taitaa olla jonkun syystä tai toisesta naisille katkeran miehen kötöstys, vähän vaikea kuvitella että kukaan tosissaan kyselisi tuollaista?
Eveliina ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eveliina ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät kalun mitat jo nyt?
Oletko kuullut valokuvista? :D
Kuvaa muniaan ja lähettelee sulle??
Haha sait tosi timantin.
Onko Ikiksen ikäerotrolli jälleen?
Ilmeisesti jollain tavalla halukas olet, kun asiaa edes mietit? Mikä estää? Muiden mielipiteet?
Anna mennä vaan
M50, seksisuhteessa N28 kanssa
Hyvin varusteltu ;) voi kiesus.... mistä se tiedät ? Hän on näyttänyt kivikovan kalun sulle jo, etukäteen ?