Saan vieroitusoireita kun en ole saanut makaronilaatikkoa moneen viikkoon
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole saanut? Sitä voi itse tehdä tai ostaa valmiina.
En ole löytänyt Myllyn Parasta makaronia mistään.
Onks ne kadonnut? En ole hetkeen ostanut, kun on ollut kaapissa valmiina.
Niissä on ollut jo pitkään toimitushäiriöitä. En muuten tietäisi, mutta olen huomannut laput, kun olen käynyt ostamassa pastaa.
t. eri
Mullapa onkin Myllyn Parhaan makarooneista tehty makaroonilaatikko juuri uunissa. Lällislää, ap!
Myllyn paras on myyty ruotsalaisille
Vierailija kirjoitti:
Mullapa onkin Myllyn Parhaan makarooneista tehty makaroonilaatikko juuri uunissa. Lällislää, ap!
Oon niin kateellinen sulle. Olisko mitenkään mahdollista tulla syömään? Voin nuolla vaikka pil lua palkaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole saanut? Sitä voi itse tehdä tai ostaa valmiina.[/quote Miten teet, kun sarvimakaronia eli makaronilaatikkomakaronia ei ole saanut pitkään aikaan. Kyllä minullakin alkaa jo tehdä mieli sitä. Yleensä meillä sitä vähintäänkin kerran viikossa tehdään muutamaksi päiväksi riittävä satsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistään muusta ei sitten voi tehdä?
Vain sarvimakaroneista tulee oikeaa makaronilaatikkoa ei sitä Italian pastasta tehdä (toki pasta ja makaroni on samaa valmistetta, mutta se malli).
Eikö Saarioisten äiteillä ole tai kokkikartanolla?
Olen 70-luvulla syntynyt makaronilaatikkoaddikti ja se alkoi jo ihan pienenä, kun 50-luvulla syntynyt äitini johdatteli tähän riippuvuuteen, tehden makaronilaatikkoa ensin pieninä annoksina, aikaa myöten suurentaen annoksia. Aikuisiällä raadoin töissäkin vain saadakseni vetää makaronilaatikkoa työpäivän jälkeen salaa kotonani, työkaverit eivät varmaan aavistaneet mitään.
Nyt olen aivan vapiseva raunio vieroitusoireissani makaronilaatikosta, vatsaa kourii, en saa yöllä unta, kuljeskelen rauhattomana, katseeni etsii kaupassa epätoivoisesti makaronia ja pettymys on aina suuri kun sitä ei ole, olen jopa harkinnut siirtyväni kovempiin aineisiin kuten lasagneen.
Nuoriso: älkää ottako edes sitä ensimmäistä annosta makaronilaatikkoa, niin ei tarvitse kärvistellä sitten h3lvetillisissä vieroitusoireissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta muuta merkkiä, idiootti-trolli.
No ostaisin jos olisi jotain muuta merkkiä mutta kun ei ole.
Eri.
Ei kai se ole ainoa makaroni. Itse teen aina Torino kauramakaroneista.