Elokuvat jotka olet nähnyt mitä todennäköisesti toiset eivät ole nähneet
Nyt pitäisi ajatella, mikä on sellainen näkemäsi leffa jota toiset eivät todennäköisesti ole nähneet ja laittaa se kommenttiin.
Sitten toiset antavat ylänuolen, jos eivät ole nähnyt siitä mitään kuva materiaalia. Alanuolta annetaan jos olet nähnyt elokuvan tai edes vähän siitä.
Kommentit (149)
Harry Palmer leffar joissa Michael Caine esittää Bondin tapaista agenttia mutta maanläheisempänä. Leffojen nimet salaisen agentin kansio(1965), hautajaiset berliinissä(1966) ja miljoonan dollarin aivot(1967)
What Gets me Hot!
https://www.imdb.com/title/tt0088391/?ref_=nm_flmg_t_172_act
Ei pysty enää katsomaan, ellei ole sattunut sitten näkemään aikoinaan kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säpinää Chinatownissa
nähty elokuvateatterissa 80-luvulla:-D
Mä oon ysärillä syntynyt ja mä luulin että Little Nicky ja Säpinää Chinatownissa on vähemmän tunnettuja kun itse en ole niistä aikaisemmin kuullut. Mun mielestä nuo on hauskoja elokuvia, siksi myös ne mainitsin.
Nyt seuraavaksi mainitsen:
Pahan henki (Silk, 2006)
Vierailija kirjoitti:
Onibaba
Sinulla on hyvä maku, jos siis pidit tuosta. Todella hieno elokuva.
Ticks, joissain paikoissa nimellä Infested. 1993 elokuva tappajapunkeista.
Vierailija kirjoitti:
Small Soldiers/Pienet soturit
Mun lempielokuva lapsena. Kävin katsomassa elokuvateatterissa kahdesti ja ostin vhs kasetin heti kun tuli myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onibaba
Sinulla on hyvä maku, jos siis pidit tuosta. Todella hieno elokuva.
Mä joskus kerroin Onibabasta Mikä on pelottavin kauhuelokuva -ketjussa.
Tosi muistettavaksi elokuvaksi on jäänyt muistiini. Upea elokuva, mutta suurimmaksi osaksi leffamakuni lytätään. Oon myös maininnut muitakin elokuvia tähän mitä oon maininnut tuossa kauhuelokuva ketjussa.
Mä tällä viikolla ajattelin katsoa nauhalta aasialaista kauhua ja sitten kun oon katsonut sen niin tulen mainitsemaan sen tähän ketjuun.
En muista sen leffan nimeä, mutta kuulemma on lähes yhtä hienoa elokuvaa kuin Onibaba. Onibabakin on vissiin mulla nauhalla.
Roboshark
Mä kun katsoin tuota niin mun isä repeili oikein huolella tuolle elokuvalle.
Phantasm
On yksi aliarvostetuista elokuvista, joten sen takia kiinnostaisi tietää kuinka moni palstalainen on ja ei ole nähnyt tätä.
Oliko siinä pääosassa Paul Walker?