Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekisi mieli paeta elämää

Vierailija
05.08.2023 |

Tekisi mieli juosta pakoon ystäviä, sukulaisia, kotia, juhlia, merkkipäiviä, kuulumisia, kaupantätejä, whatsappviestejä, uutisia, kodin sisustamista, puutarhan hoitoa, valokuvien laittamista albumeihin, valokuvien ottamista, valokuvissa olemista, ihmisten henkilökohtaisia ongelmia, sosiaalisia tilanteita, vauva.fi:tä, tietokonetta, kännykkää, mun miestä, keittokirjoja, ihmisten vastaanottamista kotiini, korttien lähettämistä, syntymäpäivälahjojen ostamista, englanniksi puhumista, palavereja, muiden ihmisten sometusta, hymyilyä, iloisuutta, tyhjää naurua, omaa JATKUVAA mokailuani, omia ajatuksiani.
....
En jaksa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta. Kannattaa juoda vettä ja liikkua enemmän.

Vierailija
2/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paeta elämää vai irtautua yhteiskunnasta, Hmm siinäpä kysynys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat masentuneelta. Kannattaa juoda vettä ja liikkua enemmän.

No aijaa... olin 4 vuotta hermolomalla, nyt taas työelämässä. Lääkitykset vie suurimmat ahdistukset, mutta uuvuttaa ja elämä tuntuu kaaokselta.

Vierailija
4/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siis estää? Oot aikuinen vapaa ihminen, teet mitä tahdot. Jos koet olevasi vankilassa, oot itse sen rakentanut. Mielesi sisään.

Vierailija
5/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata, että vaikka pääsisit noista kaikista velvotteista eroon, et siltikään pääse siitä aiheuttajasta, eli itsestäsi ja omista ajatuksistasi. Eli ulkoisia olosuhteita muuttamalla et voi muuttaa ajatuksiasi. Kirjavinkki: Anthony de Mellon Havahtuminen.

Vierailija
6/7 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pystynyt soittamaan mun kaverille, eikä se tiedä että oon ihan sekaisin. Ja nyt se varmaan tuntee olonsa loukatuksi kun aikaa on jo kulunut useita viikkoja

Vierailija
7/7 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Jäniksen vuosi -elokuva. Risto Jarvan ohjaama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme