Avoin suhde mies-nainen parilla. Kumpi haluaa/halusi sitä enemmän ja teki aloitteen tai aiheessa aktiivisempi. Myös ei kiinnosta vaihtoehdot kyselyssä
Haluan vastauksia nimenomaan "tasaveroisista" tilanteista, ei esim. cuckold-miehiltä, joiden fetissi on oman naisen seksi vieraan miehen kanssa. Samoin pitäisin eron polyamoriaan tässä kyselyssä. Swingaajat, jotka liikkuvat yhdessä ja/tai erikseen voivat hyvin vastata tähän.
Kommentit (14)
Nainen halusi avata suhteen. Koen tulleeni jyrätyksi ja asia tuntuu pahalta. En uskalla päättää suhdetta, koska en usko löytäväni ketään muutakaan oman sairaan seksuaalisuuteni takia ja yksin en kykene olemaan.
Ei kiinnosta koko kysely -vaihtoehto puuttuu.
Sexpon neuvoista avattiin suhde. Kumpikaan ei halunnut sitä. Ero tuli ja elämä ollut täyttä paskaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sexpon neuvoista avattiin suhde. Kumpikaan ei halunnut sitä. Ero tuli ja elämä ollut täyttä paskaa sen jälkeen.
Aikuinen ihminen tekee itse elämäänsä koskevat päätökset.
Täällä ei ole vaihtoehtoa haluaisin kolmen kimppaa
Nainen mukaan naisen aloitteesta.
Sellaiseen kyselyyn voisin vastata. Saattaisi jäädä aika pieneksi tuo prosentti kolmen kimpassa naisen aloittamana fantasiana ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen kyselyyn voisin vastata. Saattaisi jäädä aika pieneksi tuo prosentti kolmen kimpassa naisen aloittamana fantasiana ylipäätään.
Teepä tuollainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä tuollainen
Ja huomaa millainen luuseri olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta koko kysely -vaihtoehto puuttuu.
Sitten ei avaa ketjua, ehkä? Olisi ehkä pitänyt siis laittaa: "En vastaa tähän kyselyyn" -vaihtoehto myös😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä tuollainen
Ja huomaa millainen luuseri olet.
Joku on mielestäsi luuseri, jos ei sijoitu kaikissa vauvapalstan kyselyssä kahden eniten vastauksia keränneen kesken ?
Tällainen kommentti se luuseriuden huipulta kuulostaa.
Vai pistetäänkö jonkun toisen mitoilla vastaava
Mies oletko yli 180cm
Yli 190
Mies onko penikseni juhlakunnossa( ja nyt ei liioitella, eikä työnnetä viivotinta 3cm syvälle alavatsaan pituuden liioittelemiseksi )
Penikseni on yli 18cm
Yli 20cm
Vielä isompi
Oletko harrastanut seksiä
Yli 50 henkilön kanssa
Yli 100 henkilön kanssa
200+
Loput luuserikastiin. Turha ottaa tätä kirjaimellisesti. En hae, enkä edes sietäisi osaa omasta kyselystäni, mutten tuomitsi ketään luuseriksi vain sillä perusteella, että hänellä on erilainen fantasia tai mielihslu kuin minulla.
NarttuK
Meillä minä eli mies pohjustin asiaa fantasioiden ääneensanomisella monta vuotta, pikkuhiljaa sitten irl swingaus- ja klubijuttuihin. Nyt vaimokin mukana ihan innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia aiheesta?
Nainen on painostanut suhteen avaamiseen. Koska en usko toistakaan partneria löytäväni, olen siihen suostunut. Hänellä on usein vaihtuvia kumppaneita, yleensä kahdesta kolmeen itseni lisäksi. Käydään välillä bileissä, joissa hän panee muiden kanssa. Itse en muita saa, enkä oikeastaan edes halua. Tilanne ei tunnu kivalta, itsetuntoni ja omanarvontuntoni on laskenut ja koen itseni usein masentuneeksi ja ahdistuneeksi tilanteen takia. Tätä on jatkunut useampia vuosia.
Avoimet suhteet puhuttaa aika paljon. Vastauksia tähän suht vähän kuitenkin. Reilua kolmannesta ei aihe kiinnosta ja toivoo kumppanin olevan samalla linjalla.
Laitoin mukaan tarkoituksella nuo mahdollisuudet kertoa, jos aihe ei ole oma juttusi. Kumppanini haluaa avointa suhdetta ja olen järkyttynyt ja haluan eron -vaihtoehtoa ei ole mies/nais variaatioin, mutta se tavallaan sisältyy tuohon "En kaipaa avointa suhdetta eikä ole tarvetta puhua siitä ja toivon että kumppanini suhtautuu asiaan samoin".
Kommentteja? Koetteko tulleenne jyrätyksi/manipuloiduksi/suostuneenne?
Kysely on nykytermein binäärinen ja heteronormatiivinen, koska muuten vastausvaihtojen määrä olisi monia kymmeniä ellei satoja, jos kaikki variaatiot huomioitaisiin.