Raskauden keskeytyksestä, miehet
Jos olisit harrastanut seksiä muutaman kerran naistuttusi kanssa ja hän tulisi raskaaksi ja päättäisi tehdä abortin, pitäisikö sinun mielestäsi tai haluaisitko tiedon asiasta?
Välillänne ei olisi ollut mitään muuta.
Pyydän asiallisia vastauksia miehiltä, kiitos :)
Kommentit (7)
Otan vastuuni teoistani jopa ennen tekoja joten katson mihin pakkiin meisselini työnnän.
-M35
Jos nainen joka tapauksessa tekisi abortin eikä minun mahdollisella mielipiteelläni olisi mitään merkitystä, niin mitäpä minä sillä tiedolla tekisin? Päätös on joka tapauksessa naisen ja vain naisen, ei minulla ole (eikä pidäkään olla) siinä mitään sananvaltaa.
En myöskään kuitenkaan suuttuisi jos nainen kertoisi esim. saadakseen tukea.
Käsittääkseni oletusarvo kulttuurissamme on, jotta mahdollisen isäehdokkaan mielipiteellä ei ole itseisarvoa, vaan nainen täysin päättää.
Näinollen tällä oletusarvolla "häärään yössä".
En siis haluaisi tietää...
Haluaisin tietää.
Tietääkseni se on myös minun lapsi.
Kiitos vastauksista.:)
Kysyisin vielä että haluaisitko saada tiedon raskaudesta jos nainen pohtisi abortin ja lapsen pitämisen välillä? Jos haluaisit tietää, niin haluaisitko tiedon vasta kun varsinainen päätös on tehty vai jo pohtiessa?
Haittaisiko sinua jos nainen päättäisi pitää lapsen mutta ei kertoisi asiasta jos et itse haluaisi isäksi? Kuitenkinhan jossain vaiheessa asia tulisi tavalla tai toisella ilmi
-Ap
En haluisi tietää. Eri asia olisi jos kysyttäisiin mielipidettä.