Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos paino on x ja pituus y, niin olenko hoikka" kysymykset. Katso vastaus My Body Gallery

Vierailija
03.08.2023 |

Hukkasin sen ketjun, johon oli tarkoitus vastata...

Mutta joskus olen nähnyt sen tyyppisiä aloituksia, että onko lihava vai normaalipainoinen vai hoikka, jos paino on se ja pituus tämä.

Esim My Body Gallerystä voi katsoa anonyymisti lähetettyja kuvia eri painoisista ja pituisista naisista. Sivuston ilmoittaa "Tarvitsemme oikeiden naisten apua projektin kehittämiseen ja valokuvakokoelman rakentamiseen, joka auttaa useampia naisia näkemään itsensä selkeämmin." - mitä tämä sitten tarkoittaakaan :o

Sivustolle voi syöttää painon ja pituuden ja katsoa, miltä toiset samoissa mitoissa olevat näyttävät. Aika yllättävää, ruumiinrakenne kyllä vaikuttaa paljon!

Kokeile ja kerro, vastaako omat mitat sitä, miltä muut näyttävät. Tämän on siis tarkoitus olla harmitonta kokeilua, ei kannata ottaa vakavasti ja pitää se ruumiinrakenteen vaikutus huomioon. Omilla mitoillani tuli aika pullukka näköisiä, täytyisi kai pudottaa muutama kilo.

Linkki
https://app.mybodygallery.com/#/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mitoilla on hoikan näköisiä! Voiko olla totta.

Vierailija
2/4 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omilla mitoilla 169cm, 66kg, ikä 43v, vastaavat vartalot oli mun silmään ihan hyvännäköisiä. Itse näen itseni liian tuhtina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, 165/57 ja kokolailla tuolta näytän

Vierailija
4/4 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin ja yllättävän samannäköisiä vartaloita monia. Jotkut tietty erilaisia. T: 165/102 ja tiimalasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan