Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin Yliksen inceleillä tulee ikinä olemaan! HAH! N25
Tulet katumaan, kun et ikinä saa kunnon miestä.
Mistäpä se 'kunnon mies' sen luvun saa kuulla jos nainen ei kerro? " Ei kulta, sä oot eka!"
Naisen maineesta, asenteesta ja löysyydestä.
No eihän se järvi soutamalla kulu! Pimppi voi tiukentua myös seksin myötä, varsinkin jos opettelee lypsämään, supistelemaan ja treenaa aktiivisesti lantionpohjan lihaksia, voi saada ihan kunnon puristusvoiman sinne, jolla ikäänkuin imeä miehen kalua yhdynnässä. Supistelemalla ja puristelemalla voi myös saada itselle tosi voimakkaan orkun.
Olisikin lol jos kuluisi, mlqnvarteen joku matkamittari että paljonko raaski ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä se 'kunnon mies' sen luvun saa kuulla jos nainen ei kerro? " Ei kulta, sä oot eka!"
Mä näytän kiltiltä ja viattomalta, ja kaikki myös pitää mua kilttinä ja hiljaisena nörttinä.
T. Rillipäinen nainen, jolla on kaatoja huomattava määrä
Vierailija kirjoitti:
Body count eli kehon määrä (näin sanoin google kääntäjä). Haluatko luvun kuutioina, kilogrammoina, paunoina vai jonain muuna?
Tiedät varmasti, mitä tuo bodycount tarkoittaa. Haluat vaan näsäviisastella
1, ja se oli parisuhde. En harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän kiltiltä ja viattomalta, ja kaikki myös pitää mua kilttinä ja hiljaisena nörttinä.
Ja et ikinä saa kunnon miestä.
Olen harrastanut seksiä vain lomamatkoilla Japanissa ja kun asuin siellä. En todellakaan ole laskenut, mutta 40-70. M28
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä vain lomamatkoilla Japanissa ja kun asuin siellä. En todellakaan ole laskenut, mutta 40-70. M28
Olet jäänyt paljosta paitsi, kun et ole ollut suomalaisen kanssa. Suominaiset voittaa aasialaiset mennen tullen. N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Body count eli kehon määrä (näin sanoin google kääntäjä). Haluatko luvun kuutioina, kilogrammoina, paunoina vai jonain muuna?
Tiedät varmasti, mitä tuo bodycount tarkoittaa. Haluat vaan näsäviisastella
Itse en kyl ole vieläkään ihan varma , että tarkoittaako se sitä mitä täällä väitetään missään muualla kuin täällä. Kuulostaa niin helvetin tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti hehkutat että japanilaiset naiset ovat muka jotenkin siveitä. Tosin me kaikki kyllä tiedetään, etteivät ole yhtään sen siveellisempiä kuin suomalaiset.
Miksi kysymys on vaan sinkuille?
Parisuhteessa, jotain 30 muistaakseni.
Yli 20. Olisin halunnut vain yhden loppuelämän kumppanin, mutta en ole löytänyt luotettavaa ja turvallista yhden miehen naista.
m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jäänyt paljosta paitsi, kun et ole ollut suomalaisen kanssa. Suominaiset voittaa aasialaiset mennen tullen. N25
Eipä kiinnosta suominaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisella voi olla kaatoja.
Edelleen nolla, koska säästän itseäni soikulle. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti hehkutat että japanilaiset naiset ovat muka jotenkin siveitä. Tosin me kaikki kyllä tiedetään, etteivät ole yhtään sen siveellisempiä kuin suomalaiset.
No eivät tosiaan ole siveetöntä, jos 40 eri naista vaan tarjoilee irtoseksiä ulkkarimiehelle.
Ehkä suominaiset vaan on rehellisempiä paneskeluistaan kun taas muissa kulttuureissa asiasta ei puhuta?
Japanissa asuu jotain 150 miljoonaa ihmistä, kai sieltä 40 irtoseksiä tarjoavaa löytyy väkisinkin.
Lakkasin laskemasta 85 paikkeilla. N29
42 v parisuhteessa, mies
count luku on ehkä 40, 16 - 30 vuotiaana tapahtuneet
kaikki mitä tuosta muistaa on kellä on tiukin 40 kg, 22v teini jolla
ei ollu yhtään leveyttä vartalossa. laiha putki vaan koko tyyppi.
ja yks tummaihonen nainen oli virkeä tapaus