Lue keskustelun säännöt.
Nimikilpailu kissanpojille (2 kpl)
16.12.2006 |
Taloon on tulossa kaksi kissanpoikaa, mustavalkeita veljeksiä. nimiehdotuksia otetaan vastaan! Palkintona ehdottajille hyvä mieli ja kauniit kiitokset!
Kommentit (7)
Mutta ehdotuksia:
Marre ja Peetu
Niilo ja Norre
Reetu ja Rolle
Maki ja Jaki
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toi Pilli ja Pulla kuulostaa tosi hyvälle, Pekka Töpöhäntää on tullu luettua muksuille..
- ap
Mutta lisää!
Ukko ja Veikko
Kunto ja Kelpo
Uljas ja Armas
Nämä tietenkin lempparinimet. Oikeat olisivat ylhäiset Albert ja Hemingway.
niinkun maitopurkki... mutta vähän älykkäämpi... kahvipulla... äh..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis jotkut hienostuneet nimet, jotka vääntyy mukaviksi taviskissan nimiksi. Komppaan siis Allu-Hemppa-tyyliä.
(Mozart ja Sibelius ;-))