Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset tarvitsevat apua, eivät vanhukset

Vierailija
02.08.2023 |

Täällä joskus ennakkoon jo raivotaan etten ainakaan auta vanhempiani jos heillä olusi joku avun tarve.

Todellisuudessa kuitenkin on toisinpäin, täällä useammin lapset ovat vihaisia kun vanhukset eivät hoida heidän lapsiaan, eivät anna talojaan, mökkejään, rahojaan aikuisille lapsilleen, tuovat pueniä ja halpoja lahjoja lapsenlapsillekin.

En ole koskaan nähnyt että vanhukset kaipaisivat apua tai rahaa aikuisilta lapsiltaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näin päin herätä keskustelua. Tai ihan samoin päinhän nytkin on keskustelu käynnissä, miksi vanhempani eivät anna rahojaan omaisuuttaan minulle.

Vierailija
2/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja veloilta kuitenkin kysellään, kuka heistä huolehtii kun he vanhenevat. Kummallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja veloilta kuitenkin kysellään, kuka heistä huolehtii kun he vanhenevat. Kummallista.

Lastensa varaan varmaan harva vanhus voi laskea yhtään mitään.

Hyvä esimerkki on tuo keskustelu jossa 70- luvulla syntyneet viiskymppiset vuodattavat raivokasta vihaa äitiensä niskaan. En käy, en aio hoitaa, mädätköön kun mulla ei ollut kaikkea sitä, mitä omille lapsilleni olen pystynyt antamaan.

Vierailija
4/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt ja hyvin konkreettisesti. Omat iäkkäät vanhempani kitkuttivat pienellä kansaneläkkeellä ja rahat eivät tosiaankaan riittäneet edes välttämättömään. Jos en olisi auttanut ja rahoittanut heitä, sitä ei olisi tehnyt mikään muukaan taho. Lisäksi jos olisin kieltäytynyt en pystyisi nyt elämään itseni kanssa. 

Aika sydämetön aloitus.

Vierailija
5/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt ja hyvin konkreettisesti. Omat iäkkäät vanhempani kitkuttivat pienellä kansaneläkkeellä ja rahat eivät tosiaankaan riittäneet edes välttämättömään. Jos en olisi auttanut ja rahoittanut heitä, sitä ei olisi tehnyt mikään muukaan taho. Lisäksi jos olisin kieltäytynyt en pystyisi nyt elämään itseni kanssa. 

Aika sydämetön aloitus.

Oletko täällä nähnyt koskaan yhtään keskustelua jossa aikuiset lapset/ miniät tippaakaan tuntisivat huolta tai myötätuntoa vanhuksistaan?

Hoitakoot kunta, onhan niitä kelan tukia ja menkööt hoitopaikkaan. Eivät ole hoitaneet lapsiani ja huonoja lahjoja toivat jne.

Vierailija
6/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheet ovat nykyään yhteiskunnan syöpä

Vierailija
7/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut että kelpaan minä vanha ja köyhä vain syvään monttuun.

Kiitos & hyvästi.

Vierailija
8/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen huomannut että kelpaan minä vanha ja köyhä vain syvään monttuun.

Kiitos & hyvästi.

Näin on, joskus vaan eletään turhan pitkään, pientäkin perintöä kyllästyttää odottaa.

Vierailija
9/9 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet ovat nykyään yhteiskunnan syöpä

Onpas oudosti sanottu Vauva-palstalla.