Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heissan Kotkan mammat

16.12.2006 |

Muutto meni hyvin, poikien kanssa muutettiin :( pojat olivat tosi väsyneitä saivat muuttopäivänä aamulla ruuan ja seuraavaksi uudessa kodissa puoli kymmenen illalla. Mutta minkäs teet kun eivät kenelleen hoitoon kelvanneet :((! Mutta selvittiinpäs p...kele!!

Junalla ollaan matkusteltu ja bussilla. Lapset omaksuivat heti puhetavan täällä jopa tyllerökin :D hassun kuulosta. Uusi asunto on tosi kiva. Pojat hieman itkeskelevät vanhaa. Esikko odottaa kovasti startin alkua, alkaa tammikuussa ja vaikka uusi muutto on kohta edessä eri kuntaan niin tod. näk. esikko saa jatkaa samassa koulussa startin loppuun. Mikä on hyvä joskin tietää minulle kuskausta. Töitä on mun turha hakea tarhapaikkoja ei ole. Joten olen kotona ja haen kouluun uudelleen ja aloitan sen jos pääsen niin elokuussa.

Pienintä olen uskaltanu jo nukuttaa ulkona. Ja pojatkin ovat olleet tuossa pihalla, joskin mun olo on silloin levoton ja juoksen ikkunassa ihan koko ajan. Naapurusto kun on vaihtelevaa ;). tyttö on hullaantunut rappukäytävässä juoksemisesta ja siitä on tosi mukava " etsiä ja huudella äitiä" siellä arvaa nolottaako, turvaketjua joudutaa pitämään kiinni koko ajan ja siitäkin raosta tyttö huutaa kun niin kivasti kaikuu :/.

mitä teille kuuluu??

hellu

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olet ehtinyt ja jaksanut kuulumisia kertoa!! Kyllä mie tosta muutosta aattelin että miten se ton lapsimäärän kanssa menee. Ja taas kerran saan todeta että ihme akka olet ::)). Laitappa viestinä osoitetta. Korttia ei multa nyt tullut kun en ehtinyt osoitetta kyseleen.

Olen iltavuorossa ja on todella rauhallista,ei siis yhtään synnyttäjää tällä hetkellä!!! Tällä alalla se tietää tyyntä ennen myrskyä joten voimia keraillään.

Ipanoiden kanssa kaikki ok. Pojalla oli 2 korvatulehdusta peräkanaa ja pitäisi jälkitarkastus tilata että näkee onko edessä putkitus. Joulua odotellaan koko perheen voimin. On tämä ihanaa kun ihan eka joulu omassa kotona. Sen jälkeen kun porukoiden luonta olen vuosia sitten pois muuttanut niin aatot olen siellä kuitenkin viettänyt. Nyt kaikki tulevat meille. Joulukuusi saadaan keskiviikkona ja lasten kanssa koristelua...lahjat kaikki ostettu. Osa siivouksesta kesken mutta mitä en ehdi siivota niin sitten en ehdi. On jo tässä 3v aikana tottunut tinkimään tietyistä asioista eikä vaadi entisiä asioita.

Lasten 3v päiviä pidän sitten mammakerhon väelle heti alkuvuodesta. Kun oikeet päivät suvulle on 27.12 niin ei siinä oikein ehdi. Ja olen ne kaikki välipäivät tapanista alkaen töissä. Uusivuosi menee yövuoroissa.

Kaikkea hyvää Hellu sulle sinne ja toivotaan että lapset sopeutuu nopeasti ja saisivat uusia kavereita. Kuullaan!!!!

t.midwife ja tuplat melkein 3v.

Vierailija
2/3 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on meidän mammakerho??? Joulukiireet vie mennessään. Nostan ketjua ettei vielä siirry toiselle sivulle :)

Yövuorosta terkkuja vaan...piti olla vapaata mutta sairaslomaa olen tekemässä. On tämä hurjaa kun ei ole ketään sijaista kelle soittaa vaan omalla porukalla toistemme saitsut tehdään. Blääääh!!!! Ja tilannehan ei tästä tosiaankaan parane kun väki jää eläkkeelle kun liukuhihnalta ja uutta väkeä ei edes valmistu samaa rataa puhumattakaan siitä miten ne houkuttellaan meille töihin...

Joulukuusi laitettu tänään ja lapset odottaa pukkia tosi paljon. Niin minäkin:)

Kuulumisiin ja OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!

T. Midwife ja tarhassa nukkuvat tenavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt parin tunnin hengähdys ennen pukin tuloa, niin piipahdin koneelle. Hellulle onnea uuteen kotiin! Nyt en muistakkaan että miten teitin muuttokuviot meni, kun sanoit, että kohta muutatte toiseen kuntaan... Muistan sen paikan jossa minäkin taannoin asuin muutaman kuukauden. Mutta laittele osoitteet sitten tekstarilla.

Joulu on nyt valmisteltu sen verran kuin oli tarvis ja ollaan tää päivä ihan kotosalla. Muut päivät sitten sukkuloidaan sukuloimassa. Sit kun saadaan se oma torppa niin voi meillekin kutsua aatoksi jotain ihmisiä, mutta näihin neliöihin ei hirveästi viitsi sukua pyytää. Alkais vaan ahistaa.

Meillä oli perinteiset joulunalusviikon kuumeet ja tulehdukset, mutta lääkekuurit on nyt lopuillaan, että ajoitus oli parempi kuin viime vuonna, jolloin jouluaattonakin oltiin ihan kipeinä. Minä erityisesti.

Kiitos kaikille muuten joulukorteista!! Kivoja kortteja tuli kaikilta. Nyt on ihanaa kun on lomaa töistä reilu viikko ja sit saankin heti aloittaa tammikuun alussa osittaisen hoitovapaan, jee!! Mutta sitten alkaakin vuoden alusta nää myymis-, muutto- ym. pohdinnat, mutta kiva ajatella, että saattais jo ens jouluna olla sit uus koti valmis. Ainakin jos tässä ei talvea tule, niin rakennushommathan pääsee aloittamaan hyvissä ajoin ennen kevättä =) Taitaa vaan olla turha toivo... Talvi tulee sit tammikuussa kuitenkin ja korkojen kera.

Ompa Midwife teidän alalla sit toi suurten ikäluokkien postuma ihan todellista. Siitä aina vaan puhutaan, mutta monella alalla uusia työntekijöitä ei edes poistuneiden tilalle oteta. Mutta teillä ei varmaan voi henkilökuntaa paljon supistaa.

Midwifen tuplajuhlia odotellessa oikein hyvää joulunaikaa ja uutta vuotta kaikille!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi