Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusvärin vaihtaminen?

Vierailija
16.12.2006 |

No niin arvon mammat, auttakaas vähän!

Blondi olen ollut koko ikäni, mutta vajaa 20 vuotiaana alkoi hiukset tummua hiljalleen tummemmiksi. Juurta olen nyt vaalentanut aikani, mutta alan kyllästymään pikkuhiljaa. Koko ajan pitää blondata vahvemmilla aineilla ja nytkin tuli enemmän keltainen kuin kauniin vaalea.

Tekisi mieli vetää ihan tummanruskeaksi tai jopa mustaksi. Olen yleensä aika päivettyneen näköinen ja kulmat myös aika tummat. Silmät on siniharmaat. Jotenkin perusruskeaa en haluaisi esim Tanja Karpela. Sen värisistä hiuksista en tykkää.

Teenkö ulkonäöllisen itsemurhan? Tiedän, miten vaikea prosessi on saada sitten vaaleaväri takaisin pitkiin hiuksiin. Värinpoistot ym kuluttavat prosessit ei juurikaan kiinnosta.

Onko teillä kokemuksia ja oletteko olleet tyytyväisiä ratkaisuunne? Karita Tuomolaa minusta ei taida saada tekemälläkään, mutta ainahan voi yrittää:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta väri sopii hänelle erinomaisesti, vaikka hiukset ovatkin luonnostaan vaaleat. Tytöllä on mustat kulmakarvat ja mustat silmäripset, joten monet luulevat, että hän on ihan aito mustahiuksinen. Kertomasi perusteella voisin ajatella, että sinullekin sopisi mustat hiukset.

Vierailija
2/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aika tummanruskea pohja, johon vaaleanruskeita ja vaaleita raitoja, kenties aavistus punertavaakin.

Älä nyt ainakaan värjää millään kaupan purkkivärillä tummemmaksi. Siitä tulee vihreä, koska alla on vaalennus. Kampaajalle, mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn aina, kun en uskalla kaupan väreillä tehdä mitään. Kaveri sai juuri vihreät hiukset, kun yritti vastaavaa itse.

Ap

Vierailija
4/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman ruskeaksi, on ollut aina vaalea. Ja nyt on kaikki kehunut että sopii todella hyvin ja on parempi kuin vaalea :) Väri on sellainen että siinä tietyssä valossa vivahtaa kupari alta :)

Rohkeasti kokeilemaan, se on kasvava luonnonvara se hius ;)

Mutta ehdottomasti kampaajalle, hän osaa tehdä tarvittavat esipigmentoinnit.

t: kampaaja

Vierailija
5/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko olemassa jotain ohjelmaa netissä, että voisi kokeilla itselleen erilaisia " lookeja" ?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi