HS tutkimus: Ulkomaalaisia asuu vähiten kunnissa, joissa Perussuomalaisten kannatus on suurinta
Kommentit (40)
Nyt pitää jo samoista aiheista tehdä useampi ketju. No persuhan laariinhan tämäkin taas sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta fanaattisimmat mm kannattajat on esim. helsingissä niillä alueilla joilla on vähiten mm asukkaita.
Jännä miten se menee.
Mihin tämä väite perustuu?
Samaan kun susien suojelijat. Ovat niitä keitä ei asia millään tavalla kosketa. Samoin metsähakkuut, miksi vihreät ei osta niitä ikimetsiään omaksi vaikka niillä puoluetuillaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Olen kotoisin pikkupaikkakunnalta länsisuomesta, jossa rasseilu ja ulkomaalaisvastisuus oli arkipäivää. Yhtäkään ulkomaalaista en muista siellä nähneeni.
Muutin opiskelemaan kaupunkiin ja silmäni avautuivat. Samoin vuosikymmeniä maailmalla matkustaneena ja lukemattomia erilaisia ihmisiä tavanneena tuo kotipaikkakuntani nurkkapatriotismi tuntuu lähinnä säälittävältä.
Samasta syystä myötähäpeää tuottaa perussuomalaiset ja heidän äänestäjänsä. Samalla tiedostan, että liian suuri osa kansasta valitsee heidät. Tuntematon pelottaa, se on toki inhimillistä. Suomi on takapajuinen maa. Mutta sokea viha ja pelko kaikkea naapuripitäjää kauempaa tulleita kohtaan on jokseenkin säälittävää.
Suositan lääkkeeksi matkustamista. Joko kotipaikkakunnalta pois tai toiseen maahan ja mieluiten sellaisiin paikkoihin, missä kohtaaminen ihmisten kanssa ei tapahdu suomalaisten kesken rantatuolissa.
Olen itse asunut useammassa maassa eli ollut niissä mamuna ja en näe mitään vikaa tiukemmassa maahanmuuttopolitiikassa. Itse tuotta myötähäpeää moni asia, persut, sdp, vihreät, vasemmistoliitto jne. Kaikenlaiset säätäjät jotka eivät osaa hoitaa työtehtäviään, edellinen hallitus, nykyinen hallitus.
Itseä ei pelota tuntematon niinkään, olen muuttanut elämäni aikana useammalle eri mantereelle, useampaan eri kaupunkiin, 2500 ihmisen kokoisesta miljoonakaupunkeihin. Mutta ei ne kokemukset tee minusta vähemmän rasistista tai enemmän rasistista.
Perussuomalaiset johtoon joka kuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Olen kotoisin pikkupaikkakunnalta länsisuomesta, jossa rasseilu ja ulkomaalaisvastisuus oli arkipäivää. Yhtäkään ulkomaalaista en muista siellä nähneeni.
Muutin opiskelemaan kaupunkiin ja silmäni avautuivat. Samoin vuosikymmeniä maailmalla matkustaneena ja lukemattomia erilaisia ihmisiä tavanneena tuo kotipaikkakuntani nurkkapatriotismi tuntuu lähinnä säälittävältä.
Samasta syystä myötähäpeää tuottaa perussuomalaiset ja heidän äänestäjänsä. Samalla tiedostan, että liian suuri osa kansasta valitsee heidät. Tuntematon pelottaa, se on toki inhimillistä. Suomi on takapajuinen maa. Mutta sokea viha ja pelko kaikkea naapuripitäjää kauempaa tulleita kohtaan on jokseenkin säälittävää.
Suositan lääkkeeksi matkustamista. Joko kotipaikkakunnalta pois tai toiseen maahan ja mieluiten sellaisiin paikkoihin, missä kohtaaminen ihmisten kanssa ei tapahdu suomalaisten kesken rantatuolissa.
Poistaako se matkustelu lasten hyväksikäytön lisääntymisen kotimaassamme?
Poistaako se lisäraiskaukset, joita vuoden 2015 jälkeen on suoritettu tulijoiden toimesta?
Vähentääkö se menoja joita tulokkaista on vuositasolla (arvoitu 2 miljardia/vuosi, yksilötasolla miljoona/puolitoista eliniän aikana)?
Jos ruotsissa paukkuvat pommit ja siellä etniset jengit kildaroivat toisiaan, kuinka sinne matkustaminen vähentäisi halua taata, ettei samanlaisia ongelmia muodosteta tietentahtoen Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee noista Helsingin ongelmista ja harvakseltaan poikkeilee lähikaupungissa Tampereella, kyllä Perussuomalaisten äänestäminen on itsestäänselvää.
Oli tälläkin pikkupaikkakunnalla vokki ja sata jätkää maleksimassa keskustassa ruotsin hybridioperaation jälkeen, eikä niitä kyllä kukaan kaipaa takaisin kun lähtivät helsinkiin tunnetuin seurauksin.
Vanha totuus, sitä saa mitä tilaa pitää paikkansa, eikä meille ole tilattu sitä mitä helsingin meitä suvaitsemattomat yrittävät meille tyrkyttää.
Pitäkää tunkkinne.
Ai, selvästikään et asu esimerkiksi itse Tampereella? Itse asun ja en todellakaan äänestäisi perussuomalaisia. Onko sinulle siis syy perussuomalaisten äänestämiseen vain se, että katukuvassa on ulkomaalaistaustaisia? Tälle on juuri oikea sana ja media syystä sitä on tuonut useita viikkoja esiin.
Helsingin alueella ylo puolet sosiaalisista tulonsiirroista menee maaha nm uuttajille.
Mitä enemmän katukuvassa näemme säkitettyjä ihmisiä, sitä suuremmaksi muodostuu veronmaksajien taakka.
Tähän ei saa vastata.Mode on sen vaan päättänyt. Merkillinen palsta.
Viva Perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee noista Helsingin ongelmista ja harvakseltaan poikkeilee lähikaupungissa Tampereella, kyllä Perussuomalaisten äänestäminen on itsestäänselvää.
Oli tälläkin pikkupaikkakunnalla vokki ja sata jätkää maleksimassa keskustassa ruotsin hybridioperaation jälkeen, eikä niitä kyllä kukaan kaipaa takaisin kun lähtivät helsinkiin tunnetuin seurauksin.
Vanha totuus, sitä saa mitä tilaa pitää paikkansa, eikä meille ole tilattu sitä mitä helsingin meitä suvaitsemattomat yrittävät meille tyrkyttää.
Pitäkää tunkkinne.
Ai, selvästikään et asu esimerkiksi itse Tampereella? Itse asun ja en todellakaan äänestäisi perussuomalaisia. Onko sinulle siis syy perussuomalaisten äänestämiseen vain se, että katukuvassa on ulkomaalaistaustaisia? Tälle on juuri oikea sana ja media syystä sitä on tuonut useita viikkoja esiin.
Helsingin alueella ylo puolet sosiaalisista tulonsiirroista menee maaha nm uuttajille.
Mitä enemmän katukuvassa näemme säkitettyjä ihmisiä, sitä suuremmaksi muodostuu veronmaksajien taakka.
Ruotsalaisilta kielletään sosiaaliavustus.
" Kun joudut kadulle pääset systeemiin, milloin voimme auttaa sinua".sanoivat 65 vuotiaalle ruotsalaiselle naiselle kun hän anoi 600 kruunua sähkölaskuun .Eläke ei riitä.
Ruotsikin sais hävetä kun miljardeja lähetetään ulkomaille avustuksina joka vuosi. Maihin jotka ovat rikkaampia kuin Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Viva Perussuomalaiset.
Lyö sanoihin välilyönte jä.
Käytä kiertoilamauksia, kuten entisessä neukkulassa aikoinaan ja tod. näk nykyisessä Pohjois-Koreassa :-)
Parhaimpina aikoina täällä ei saanut sanoa Oulu.
NYt on ihanan vapaata.
Oulu oulu oulu oulu.
Ai että mä nautin tästä sananvapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse asunut useammassa maassa eli ollut niissä mamuna ja en näe mitään vikaa tiukemmassa maahanmuuttopolitiikassa. Itse tuotta myötähäpeää moni asia, persut, sdp, vihreät, vasemmistoliitto jne. Kaikenlaiset säätäjät jotka eivät osaa hoitaa työtehtäviään, edellinen hallitus, nykyinen hallitus.
Itseä ei pelota tuntematon niinkään, olen muuttanut elämäni aikana useammalle eri mantereelle, useampaan eri kaupunkiin, 2500 ihmisen kokoisesta miljoonakaupunkeihin. Mutta ei ne kokemukset tee minusta vähemmän rasistista tai enemmän rasistista.
KIrjoitin sinule vastauksen.Olen iha eri mieltä kanssasi ja motivoin hyvin ajatukseni, mutta täällä ei saa arvostella tiettyjä ryhmiä eikä missään nimessä puolustaa Perussuomalaisia.
Itsekin asunut eri maissa ja asun nytkin ulkomailla.
Siis, kuka lukee vielä Hesarii, niitä valeuutisii..? Menkää vaikka rintamalle-Itäraja on avoin mutta lännestä näitä pukkaa ketä ei saa edes arvostella. Kyllä se sieltä tulee, odotella rauhassa ja pidetää lipoisra kii.
Ei kai kukaan voi olla niin tollo että äänestäisi katurikollisuuden, jengien, r*iskauksien saamiseksi omaan kuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on tietty rakkaus tiettyyn puolueeseen ei se paranna mitään täällä haukkumalla Perussuomalaisia ym puolueita . Demokraattiset vaalit toistaiseksi.Kai sinä odotat että NWO järjestää uneman yhdestä maasta uskonnosta ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viva Perussuomalaiset.
Lyö sanoihin välilyönte jä.
Käytä kiertoilamauksia, kuten entisessä neukkulassa aikoinaan ja tod. näk nykyisessä Pohjois-Koreassa :-)
Parhaimpina aikoina täällä ei saanut sanoa Oulu.
NYt on ihanan vapaata.
Oulu oulu oulu oulu.
Ai että mä nautin tästä sananvapaudesta.
Nyt kyllä pipo liian kireällä. Kutistuiko pesussa? Hae uusi soskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta fanaattisimmat mm kannattajat on esim. helsingissä niillä alueilla joilla on vähiten mm asukkaita.
Jännä miten se menee.
Samaan kun susien suojelijat. Ovat niitä keitä ei asia millään tavalla kosketa. Samoin metsähakkuut, miksi vihreät ei osta niitä ikimetsiään omaksi vaikka niillä puoluetuillaan?
Ulkomaalaisvihaa tosiaan voi verrata susiin: Susi on aiheuttanut ongelmia ihmiselle viimeksi 1800-luvulla. SIlti pelottaa niin että kaikki sudet on listittävä. Ymmärrätkö vertauksen?
Vierailija kirjoitti:
No onpa iso yllätys, että ulkomaalaiset tai yhtään ketkään muutkaan hakeutuvat sisäsiittoisiin pikkukuntiin keskellä ei-mitään.
kuka sinne ylipäätään nyt muuttaa kun niistäkin kaikki vähänkin järkevämmät muuttaa pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten se menee.
Ulkomaalaisvihaa tosiaan voi verrata susiin: Susi on aiheuttanut ongelmia ihmiselle viimeksi 1800-luvulla. SIlti pelottaa niin että kaikki sudet on listittävä. Ymmärrätkö vertauksen?
Vertauksesi hieman ontuu, sillä sudet eivät tosiaankaan, tilastojenkaan mukaan ole aiheuttaneet ongelmia ihmisille, mutta tilastojenkin mukaan ongelmia ovat aiheuttaneet........................
Nimeltä mainitsemattomat etniset ryhmät, joiden käsitys "normaalista" käyttäytymisestä eroaa liikaa länsimaisesta tavasta elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa iso yllätys, että ulkomaalaiset tai yhtään ketkään muutkaan hakeutuvat sisäsiittoisiin pikkukuntiin keskellä ei-mitään.
kuka sinne ylipäätään nyt muuttaa kun niistäkin kaikki vähänkin järkevämmät muuttaa pois
Vierailija kirjoitti:
Populismi perustuu peloilla ja uhkakuvilla ratsastamiseen ja niiden lietsomiseen. Tuntematon pelottaa ja sillä on helpompi uhkailla. Populismi puree parhaiten siellä missä asia on tuntemattomin. Persuismi siis alueilla joissa ulkomaalaisia on vähiten ja vastaavasti esim vihreä ekofasismi alueilla joissa luontoa ja luonnonvara-ammatteja on vähiten.
Populismi saa pommit paukkumaan ja aseet laulamaan, kuten Ruotsissa.