Suihinotto
Nainen,annatko miehen panna suihinotossa suuhun.On muuten miehestä kiihottavaa,vaikka ei yhtä hyvältä tunnukaan kun hyvä suikkari.
Kommentit (13)
Vaimo pitää tästä ja monesti pyytää ottamaan hiuksistaan tai päästään kiinni suuseksin aikana. Itse pidän enemmän kunnon suihinotosta, jossa saa keskittyä omaan nautintoon, mutta onhan se ihan mielettömän kiihottavaa kun vaimo (mielellään alastomana) tipahtaa polvilleen edessäni, ottaa kalun käteensä, lipaisee sitä vähän ja pyytää panemaan suuhun. Ei tuossa tarvitse paukkua odottaa. Ja totta kai aina teen mitä vaimo pyytää.
-JiiPee-
Ei kiihota, koska joutuisi olemaan liian varovainen.
Ehkä jos lyhempi olisi niin kokeilisin. Mut ihan turha ehdottaa.
Jos ei saa ku max 1/3 osaa sisään suuhunsa niin ehkä suuhun panemiset ei ole mun juttu.
Kyllä suuhunnussiminen kuuluu osana kunnon yhdyntää !
Annan, mies on aika kiihkeä ja se on aika nopeaa lopussa, mutta on se sen verran kiihottavaa, että nielenkin.
Se kuuluu suihinottoon, samoin kuin pillun nuolemiseen, että se saavan osapuolen lantio ja samalla kalu/pillu liikkuu antavan suussa/kasvoja vasten. Ainakin naisena minun on hyvin vaikea maata lahnana kun mies nuolee. Jossain vaiheessa se vain tuntuu niin hyvältä, että on pakko tarttua miehen päästä kiinni, ja "nussia kasvoja" laukeamiseen asti. Ei kai se miehillä voi olla niin erilaista. Tuntuisi jopa aika antikliimaksilta, että antaessani suihinottoa, mies pysyisi ihan paikoillaan, eikä nostelisi lantiotaan rytmikkäästi alaspäin liikkuvaa suutani vastaan.
Miten sen suihinoton jälkeen pitäisi naisena toimia? Oon ottanut suihin ja niellyt. Pitääkö sitä ki kulia vielä nuoleskella tm orgun jälkeen? Mitä sitten, menenkö miehen viereen makaamaan? Haluaako miehet läheisyyttä siinä vaiheessa? Lähdenkö suoraan keittiöön juomaan vettä ja jätän miehen yksin?
Mutta jos asia on kuten meillä on , että nainen ei saa kun 1/3 osaa suuhunsa, niin miten voisin vaatia häntä että oleppas paikallasi nain sua suuhun kunnolla, Ei en suostu tuollaiseen.
Olen tyytyväinen niihin harvoihin suihinottoihin, jossa lähinnä peniksen kärki ja pieni osa vartta pääsee käsittelyyn, toki nainen ottaa kaksin käsin sen mutta silti. Ei kaikille vain mene iso suuhun. Ja toisekseen, olemme kokeilleet sitä ja kyllä nainen joutuu avaamaan suunsa äärimmilleen silti ottaa hampaat (eikä ole mikään pieni tyttö jos luulette vaan yli 170 yms.
He ketkä sitä voivat harjoittaa niin onnea heille,
Onneksi silti minä pystyn tarvittaessa nuolemaan ilman esteitä, tykkään pyöritellä sormen päällä klittaa samaan aikaan kun ylhäältä alas nuolen, välillä kielenkärjellä sisään pyöräyttäen.
Niin suurimmalla osalla se onnistuu, mutta ymmärrän hyvin ettei kaikilla. Jos esim: Poikkeuksellisen paksu//pitkä niin eihän sitä kukaan saa pohjaan saakka, oksennus yms vaikeuttaa samaiten kun hampaat jos kiinni ottaa. Sitä paitsi voi tulla puremisefekti tahtomatta.
Uskon silti että harva sitä lopulta harrastaa, onhan sen kiva se gula gula gula efekti, mutta ei se naisesta ole yhtä mukavaa jos ei nauti.
N33
No meillä se on niin että minä otan suihin ja mies sitten laukeaa sinne minne minä haluan. Välillä housuihinsa, mahansa päälle, rintojeni väliin, suuhuni tai vaikka lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen suihinoton jälkeen pitäisi naisena toimia? Oon ottanut suihin ja niellyt. Pitääkö sitä ki kulia vielä nuoleskella tm orgun jälkeen? Mitä sitten, menenkö miehen viereen makaamaan? Haluaako miehet läheisyyttä siinä vaiheessa? Lähdenkö suoraan keittiöön juomaan vettä ja jätän miehen yksin?
Riippuen siitä, miten tarkkaan olet ottanut lastin vastaan, voi olla tarvetta pienelle siivoukselle. Hyvä nainen tekee sen automaattisesti suihinoton jälkeen. Samalla voit tiedustella, haluaisiko mies, että tuot hänelle jotain virvokkeita. Nämä jälkitoimet ovat piste iin päälle laadukkaassa suihinotossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin suurimmalla osalla se onnistuu, mutta ymmärrän hyvin ettei kaikilla. Jos esim: Poikkeuksellisen paksu//pitkä niin eihän sitä kukaan saa pohjaan saakka, oksennus yms vaikeuttaa samaiten kun hampaat jos kiinni ottaa. Sitä paitsi voi tulla puremisefekti tahtomatta.
Uskon silti että harva sitä lopulta harrastaa, onhan sen kiva se gula gula gula efekti, mutta ei se naisesta ole yhtä mukavaa jos ei nauti.
N33
Eipä ole pitkän ja paksun kalun kanssa haavella syväkurkuttamisesta, eikä edes siitä, että voisi pitää vaimon päästä tai hiuksista kiinni. Ei mene kuin 1/3 osa kalusta suuhun, eikä voi yhtään yrittää työntää omaan tahtiin suuhun kun ei mahdu määräänsä enenpää.. Niinpä antanut vaimon itse määritellä miten ottaa ja miten suihinoton hoitaa. Tuosta ollut myös suurta hyötyä ja nautintoa itselle, kun on itse täysin toisen armoilla ja vietävissä. Vaimo ottanut nuoresta lähtien aina suihin mielellään jos vuosikymmenet. Aina kun on seksiä, niin imutellut ennen yhdyntää. Immuttanut loppuun asti kun olen halunnut. Hänestä on kehittynyt erittäin pätevä siihen, enkä olisi osannut neuvoa noin hyvin. On itse oppinut kokeilemalla ja tekee välillä niin käsittämättömän hyvää, että meinaa lähteä taju. Varsinkin jos kassit on ääriään täynnä ja panetus kova ja varsinkin jos tietää, ettei just silloin pysty naimaan. Eli monesti reissussa porukoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat todella hemmotella miestä, niin hyvin hellästi vielä imeskelet kunnes tunnet suussasi viimeistenkin spermatippojen loppuneen ja miehen pehmenneen. Tämän jälkeen tyytyväisenä (tai tyytyväisyyttä teeskennellen) miehen kainaloon. Tämä vain spessutilanteissa kun mies on oikeasti ansainnut ihan parasta. Ei saa olla normijuttu, sillä muuten mies muuttuu pikkuhiljaa itsekkääksi k.pääksi.
Annan, en nieluun asti tai kauheeta tikkausta niinku leffoissa (yök !) mut päättäväinen ote hiuksista ja rauhalliseen tahtiin työnnellen. Ukko tykkää kympillä, itellä 8- verrattuna kunnon suukkiin.