Lue keskustelun säännöt.
Miksi vanhoista vaatteista luopuminen on niin vaikeaa?
01.08.2023 |
Tuntuu, että epäsopivista vaatteista luopuminen on vaikeampaa kuin epäsopivasta miehestä. Onko vinkkejä, mikä helpottaisi muuttosiivouksen aikaista luopumisen tuskaa?
Kommentit (3)
Olen heittänyt pois vaatteita, joita olen kaivannut ja muistellut vielä vuosienkin päästä.
Sitten tajuan, että en olisi sitä vaatetta kuitenkaan enää pitänyt. Helpottaa ikävää, jos on olemassa vaatteesta edes valokuva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monissa vanhoissa vaatteissa on laadukas kangas, laadukkaampi kuin nykyvaatteissa. Ei niitä kannata heittää pois. Monista kaupan paidoista paistaa päivä läpi. Vanhat paidat on hyviä kotivaatteita.
Minulla on sellainen ongelma, että minulla on noin 20 virttynyttä, rikkonaista rumaa t-paitaa. Käytän yhtä ensin yöllä ja sitten seuraavana päivänä kotipaitana. Seuraavaksi yöksi taas puhdas paita. Inhoan noiden paitojen ulkonäköä, mutta uusiakaan ei ole varaa hankkia. Olen lihava, joten sopivia paitoja ei noin vain löydy kaupoista. Aina mietin, että pitäisi päästä noista rumista paidoista eroon, mutta en vain raaski.