Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu ettei kumppani tunnu enää niin tiukalta?

Vierailija
30.07.2023 |

Voiko se johtua siitä, että syön masennus lääkkeitä? Olen lukenut, että ne voivat aiheuttaa jotain seksuaalisia muutoksia yms, mutta kuitenkaan minulla ei ole haluttomuutta. Kumppani ei vain tunnu niin tiukalta, vaikka viime viikolla tuntui.
Entä voiko kuukautiset vaikuttaa siihen, taikka kumppanin paha stressi ja ahdistus?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä kuluu

Vierailija
2/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siinä väljenee.

Toki jos panet 1 vuoteen ei siitä mikään kulu

Vierailija
4/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on nyt siinä, että viime viikolla oli vielä tiukka ja nyt ei niin paljoa.

Vierailija
5/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä nykyistä masennuslääkkeiden syöntiä alkuunkaan.

Vierailija
6/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää puhaltaa siihen "kumppaniin" aina välillä lisää ilmaa.

Vierailija
7/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsos sellainen homma että ihmiset muuttuvat. Myös elimet. Nyt niin terhakkaasti seisova ranen mahtikulli on pian vapaasti lerppuva spaghetti. Tai ennen niin tiukalta tuntuva huippuunsa viritetty tiinan toosa tuntuukin Tuulitunnelilta. Me katos ihmiset muutumme.

Ja hyvä niin.

Ei elämä ole pelkkää seksuaalista nautintoa. 

Elämässä on monta asiaa jotka merkitsevät paljon enemmän. Kuten hyvä ja tasapainoinen parisuhde lapsineen.

Vierailija
8/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet eivät todellakaan vaikuta emättimen tuntuvuuteen. Tämä on tosiasia. AINOA mihin se vaikuttaa on halut/naisen tuntemukset. Se on fakta ei mies erota peniksellään syökö nainen lääkettä vai ei.

ainoastaan näkee sen. Ja sitä ei ole kiva seurata sivusta , kun ennen niin aktiivinen ja monipuolinen nainen vetäytyy kuoreensa. Eläppä siinä sitten onnellisena loppuelämä.

Vierailija
9/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet ovat yksi monista tavoista "hallita" ihmiset.

Tämäkin on ihan tosiasia.

Saadaan iso lauma ihmisiä passiiviseksi, mikä sen parempi. Miettikääpä sitä.

Vierailija
10/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta masennuslääke vaikuttaa siihen, ettei ap tunne kullillaan enää pillun puristusta entiseen tapaan. PIllu tuskin on muuttunut mihinkään viime viikoista. 

Vierailija
11/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiosi ei ole enää niin kova ja kookas kuin aiemmin.

Vierailija
12/20 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Kysymys on nyt siinä, että viime viikolla oli vielä tiukka ja nyt ei niin paljoa.

Ehkä hän oli kiihottuneemmassa tilassa viime viikolla. Niin, että hänen alapäänsä oli turvonnut halusta. Esileikki kannattaa aina tehdä huolella ja lämmitellä nainen kunnolla ennen aktia, jos haluaa tiukkaa imupillua

Vierailija
13/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eli mies, syön lääkkeitä, ei nainen! Sen takia mietin voiko lääkkeet aiheuttaa tunnottomuutta tai miuta sellaista, lääkkeet vasta kuitenkin aloitettu!

Vierailija
14/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mietin myös, että voiko lääke vaikuttaa siihen, ettei erektio ole tarpeeksi kova

Vierailija
15/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tätä mietinkin ja lopetin lääkkeet

Vierailija
16/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tavara tottuu sopeutuu säännöllisen kumppanin kaluun. Tämän takia pieni vehje on yhden illan jutuissa isompi ongelma kuin parisuhteessa. Luultavasti naisellasi on toinen mies, jolla on isompi.

Vierailija
17/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että susta vaan tuntuu siltä, vaikkei niin varmastikaan oikeasti ole. Kyllähän tuon järkikin sanoo ettei viikossa voi tapahtua tollaista muutosta! Ehkä suurempi liukkaus voi huijata jos kitkaa on vähemmän.

Vierailija
18/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektiosi ei ole enää niin kova ja kookas kuin aiemmin.

Tämä. Itse huomasin asian vasta kun se alkpoi taas seisomaan kovemmin. Tuntui kuin vaimo olisi yhtäkkiä tiukentunut. Sitä pienoista pehmenemistä kalussa en huomannut, eli en osannut ajatella että se seisoi vähän vähemmän, ja oli täten itse vähän pienempi ja pehmeämpi. Kun eroektio taas oli entisissä mitoissaan niin tuntuihan se seksi eriltä.

Vierailija
19/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kutistunut tai ei ole kunnon seisokkia?

Vierailija
20/20 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luulen että muijan toosaa oli levitetty jo päivällä hommissa ollessaan, silloin se ei tunnu  nin tiukalta, jos olin panemati aikka viikon exää niin seuraavan kerran se tuntui tosi tiukalta, jos panin sitä aamulla ei se enää iltapuoleen tuntunut samalta ja juu samalla kullilla painoin aina