Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä miehen sivusuhteesta?

Vierailija
15.12.2006 |

Mies on rakastanut toiseen naiseen, mutta on luvannut pysyä toistaiseksi kotona ja avioliitossa lapsen ja vauvan takia. Olen tehnyt selväksi, etten halua hänestä luopua, mutta miten kestää nämä yksinäiset illat, kun koko ajan miettii missä hän on ja mitä tekee?

Onko kohtalotovereita ja kuinka kauan jouduitte odottamaan, että mies tekee lopullisen päätöksen? Niin ja mikä se päätös sitten lopulta oli? Raivositteko, esiinnyittekö unelmavaimona vai kovetitteko itsenne ja keskityitte lapsiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että miehesi kehtaa vaatia/pyytää miettimisaikaa sille, että kummankohan naisen valitsee??! Älä ole kynnysmatto hyvä nainen!

Vierailija
2/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Kuulostaa aika kylmälle. Mä en pystyisi odottamaan kun toinen miettii. Joko tai. Mikä on oma motivaatiosi jatkaa liittoa? Lapsen takia ja kulissien takiako? Kauanko olette olleet naimisissa. Jos mies nyt jo ?(teillä vauva vielä) on toiseen rakastunut niin ei tainnut tosissaan suhteeseen lähteä alunperinkään...

Oletteko käyneet puhumassa ulkopuoliselle? Voisitko omasta mielestäsi rakentaa tämän miehen kanssa vielä yhteistä tulevaisuutta, onko teillä läheisyyttä jne. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että olen viimeisillä raskaana, eikä voimat riitä aloittamaan mitään suurta mullistusta _nyt_. Olen päättänyt siirtää asian ratkaisun tulevaisuuteen (kunhan olen saanut kunnialla ja terveenä tämän lapsen pihalle) ja tietysti kokoajan toivon, että mies tajuaisi minun ja perheemme arvon.

Vierailija
4/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta olivat naimisissa. Nainen myötäilevä ja antoi miehen häärätä. Mies sai ikään kuin pikkuhiljaa tottua ajatukseen elämään ilman vaimoaan. 1 1/2 vuotta meni ja mies jätti vaimonsa. Ei kauaakaan mennyt, kun huomasi erehtyneensä. Mutta sitten olikin saanut toisen naisen " vahinkossa" raskaaksi.

Helppo sanoa, mutta minä pistäisin tommosen ukon pellolle samantien ja näyttäisin näin, että olen arvokas enkä mikään roikkuja!

Vierailija
5/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätte sairaan ihmisen kanssa, ja tuo sairaus leviää hyvin helposti. Lapset kärsivät siitä koko ikänsä, jos et toimi ja näytä heille miten siitä parannutaan. Jos annat miehen käytöksellään osoittaa, miten arvottomia te olette, ei mikään voi lapsia enää pelastaa! Lapset tajuavat paljon enemmän kuin vanhemmat luulevat, ja tuo jättää ikuiset arvet. Itsetunto on tuntematon sana lapsillesi, jos pakotat heidät elämään tuollaisessa perheessä.

Sinkkuäitien lapset pärjäävät hienosti, kunhan äiti päättää selviytyä alun vaikeuksista. Narsistiperheen lapset eivät selviä koskaan.

Jo se, että mietit tuota asiaa, todistaa että itsetuntosi on jo murskaantumassa. Et enää näe sitä, mikä on toisille itsestäänselvää. Normaalitilanteessa ihminen tuomitsee miehesi käytöksen täysin, mutta sinä olet jo luisumassa ymmärtämisen ja unohtamisen suohon. Älä unohda itseäsi!

Vierailija
6/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Philin vastaanotolle tuli eilen juuri tuollainen pariskunta.

Dr Phil käski miehen valita kumman naisen ottaa- muuten ei onnistu.

Vierailija
7/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset on niin sekaisin, eikä asiaa tietysti auta raskaushormonit, etten oikein tiedä mitä tehdä. Kulisseja ei tarvitse pitää yllä, sillä kerroin koko jutun heti kaikille läheisille ja kavereille, kun sain tietää. Mies on ollut rehellinen (kai) ja kertonut, ettei mitään suurempaa ole tapahtunut, mutta suuria tunteita kuulemma on puolin sun toisin. Takana on 7 yhteistä vuotta, ja lapsen/lasten lisäksi kaikki muu maallinen sälä.

Tiedän, että meillä voisi olla hyvä yhteinen tulevaisuus, jos vaan tästä selvittäisiin. Tässä vaiheessa kykenisin vielä antamaan anteeksi, mutta kuinka kauan, sitä en osaa sanoa. Jos vastakkain ovat tuttu ja turvallinen arki vaimon ja lasten kanssa ja uusi ja jännittävä ihminen " suurella henkisellä yhteydellä" , kumman mies valitsee?

Miten mä olen tähän tilanteeseen joutunut, ihan kuin jonkun toisen elämästä (tai dr. phil: stä)?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä