Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedät että miehesi arvostaa sinua?

Vierailija
29.07.2023 |

Miten se näkyy arjessa (ja juhlassa)?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni arvostaa minua, koska 

- hän soittaa jos on myöhässä

- hän osallistuu yhtälailla kotitöihin, minulla ei ole valittamista

- hän kysyy mielipidettäni, toiveitani ja täyttää toiveitani, siksi että hän rakastaa minua ja haluaa että voin hyvin

- hän on sydämeltään antelias ja ottaa vastuuta

- hän ei pidä minua itsestäänselvänä, vaan voittaa minut rakkaudellaan ja ottaa vastaan antamani rakkauden

Vierailija
2/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hän kysyy mielipidettäni, toiveitani ja täyttää toiveitani, siksi että hän rakastaa minua ja haluaa että voin hyvin

- hän ei pidä minua itsestäänselvänä, vaan voittaa minut rakkaudellaan ja ottaa vastaan antamani rakkauden

Ihanasti sanottu!!! Kuvailit myös puolisoni täysin, olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei puhu minusta kavereilleen, töissä tai omalle perheelleen vaan voin luottaa että meidän elämämme on meidan kahdenkeskinen asia, se on sitä arvostusta.

Kaikki muille kertominen on epäkunnioittavaa minua kohtaan ja häntä itseäänkin kohtaan. 

Vierailija
4/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pohdi asioita niin käsitteellisellä tasolla. Ei minua kiinnosta se, arvostaako hän minua. Voi se hetkittäin arvostaakin. Ajatuksia ja tunteita tulee ja menee. Laidasta laitaan.

Vierailija
5/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. Minkälaisissa asioissa hän esim kysyy toiveitasi?

Vierailija
6/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedäkään.

En usko, että hän paljoa arvostaa.

Vierailija
7/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei puhu minusta kavereilleen, töissä tai omalle perheelleen vaan voin luottaa että meidän elämämme on meidan kahdenkeskinen asia, se on sitä arvostusta.

Kaikki muille kertominen on epäkunnioittavaa minua kohtaan ja häntä itseäänkin kohtaan. 

Tämä on muuten totta.

Vierailija
8/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenellekkin on arvostus? Tiedän, että rakastaa.

Näkyy siinä, että ottaa mielipiteeni huomioon, pyrkii hyvittämään huonoja päiviä, huolehtii lastemme elatuksesta ja kasvatuksesta, hemmottelee hyvällä ruualla. Tuo kahvin sänkyyn aamuisin, pitää kädestä kiinni.

T: tuntematon

Vierailija
9/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies pitää meidän suhteen ykkössijalla, arvostaa siis meitä, ei vain mua, koska on oppinut että molemminpuolinen arvostus on liiton perusta, tuki ja turva elämässä.

Ei koskaan myöskää puhu rumasti, loukkaavasti tai lyö alle vyön, vaan riidat on asioista.

Vierailija
10/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa siinä ettei käytä alkoholia ja naimisissa on pysytty.

Vierailija
11/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida juurikaan arvostaa vaan pitää itsestäänselvyytenä. Ei auta että sanon, että toivon että osallistuisi enemmän kotitöihin, tai että kaipaisin jotain muuta enemmän. Tuntuu että ei ymmärrä sanaakaan mitä puhun. Tai ei halua ymmärtää. Tulee usein olo että ei välitä.

Sori, minulta ei edes kysytty.

Vierailija
12/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni ottaa vakavasti jos annan palautetta jostakin, ja yrittää petrata, vaikkei aina onnistukaan, mutta se yrittäminen on sitä arvostamista.

Vierailija
13/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että instatypyt ja vastaavan katsominen loukkaa mua ja meidän suhdetta, eikä katso. Sanoo nyt ettei kaipaakaan enää. Iso arvostuksen osoitus

Vierailija
14/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti sängyssä. Makuuhuoneen puolella. Tai joskus muuallakin😚

Vierailija
15/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy siinä, että ottaa mielipiteeni huomioon, pyrkii hyvittämään huonoja päiviä, huolehtii lastemme elatuksesta ja kasvatuksesta, hemmottelee hyvällä ruualla. Tuo kahvin sänkyyn aamuisin, pitää kädestä kiinni.

Ihana! Olkaa onnellisia miehistänne. Itselläni mies joka ei arvosta ja eroa olenkin tässä suunnittelemassa. Näistäkin vastauksista sen taas ymmärtää, että asiat voisivat olla toisinkin.

Vierailija
16/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Olkaa onnellisia miehistänne. Itselläni mies joka ei arvosta ja eroa olenkin tässä suunnittelemassa. Näistäkin vastauksista sen taas ymmärtää, että asiat voisivat olla toisinkin.

Onko nimi Joonas??

Vierailija
17/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää mua välillä turpiin jos olen tuhmasti. Siitä tiedän, että hän välittää minusta.

Vierailija
18/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy että mitä haluaisin että tehdään lomalla, miten suunniteltaisiin raha-asioita ja punnitaan vaihtoehtoja yhdessä. Kysyy myös mitä ajattelen kun kaverit pyysivät mukaansa kalastusreissulle. Meidän suhteessa omat reissut sovitaan yhteisymmärryksessä, eikä vaan ilmoiteta toiselle, että minne mennään, oli toinen mitä mieltä tahansa. 

Arvostan tätä koska edellisessä suhteessa minulla itsellä oli tapana vain ilmoittaa mitä meinaan tehdä, ja tajusin kuinka itsekästä se on, ja epäkunnioittavaa toista kohtaan. Siihen suhteeseen tulikin etäisyyttä, ja tiemme erkaantuivat. 

Vierailija
19/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nimi Joonas??

Ei

Vierailija
20/21 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hän kuuntelee minua aktiivisesti ja arvostaa minua omana itsenäni ja kunnioittaa mielipiteitäni ja rajojani.

-Hän on tukenani vaikeina aikoina, kannustaa minua tavoitteissasi ja auttaa minua saavuttamaan unelmani.

-Hän haluaa viettää aikaa kanssani ja suunnittelee kivoja tapoja viettää aikaa yhdessä.

-Hän on valmis tekemään kompromisseja suhteessa ja pyrkii ratkaisemaan konflikteja rakentavalla tavalla.

-Hän ilmaisee rakkauttaan sanoin ja teoin, kuten antamalla  lahjoja, halauksia, suukkoja tai sanomalla "rakastan sinua" säännöllisesti.