Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni viettää tipattoman tammikuun ja miksi?

Vierailija
15.12.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana.

Vierailija
2/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elamanlaatuni parani huomattavasti kun jatin alkoholin kokonaan. lieko sitten merkki, etta sita kului liikaa. mies ottaa joka ilta pari napsua ja usein otin seuraksi, en kuitenkaan joka ilta. alkoholi on todellakin yksi niita asioita joita ilman voi hyvin helposti olla, asennekysymys. monet toitottaa, etta hauskaa ottaa muutama kavereiden kanssa, mutta kylla sita on kiva olla kavereiden kanssa ja iltaa istua ilman niita muutamaa lasillistakin. kuten sanoin asennekysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän projekti, mutta takuulla kohdallani kannattaa.

Eli tipaton tammikuu, huikaton helmikuu... henkilökohtaisista syistä siis kuppia ei kallistella:)

AP

Vierailija
4/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

elamanlaatuni parani huomattavasti kun jatin alkoholin kokonaan.

Vierailija
5/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miten toisille juominen on niin tärkeää, että kuukauden juomattomuus olisi joku sankariteko.

Vierailija
6/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt aika tipatonta aikaa viimeiset kaksi vuotta muutenkin. Ja todennäköisesti tammikuu on yksi niistä kuukauksista jolloin ei tule juotua kun ei ole mitään juhlia tiedossa. Olen tänä koko vuonna ehkä juonnut yhteensä alle 10 tölkkiä siideriä.

Vierailija
7/7 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomuus kestänee pitkälle syksyyn, kun keväästä asti on niin kiinni taas vauvassa.

Sinällään musta on huono merkki, jos jonkun täytyy pitää tipaton kuukausi. Sehän tarkoittaa sitä, että muuten alkoholin käyttö on liiallista. Mulla normaalitilassa alkoholin käyttö on lähinnä sitä, että juon humalaan asti muutaman kerran vuodessa ja muuten olen lähinnä viinilasillinen/saunakaljalinjalla, niidenkin ottamisessa väliä voi olla viikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi