100e lounasetua heinäkuulta jäljellä, mitä ostan??
Saldo nollautuu aina kuun vaihtuessa, joten jää sitten tavallaan palkkaa saamatta, jos en käytä kaikkia. Ostin jo kuivatarvikkeita, kahvia, teetä, pähkinöitä. Mitäs vielä? Riittää että maanantaille jää lounaan verran.
Kommentit (28)
Ei kait lounaseduilla voi ostaa tuollaisia?
En ainakaan tiedä yhtäkään, joka noin edes toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Lounasedun voi käyttää vain lounaisiin, kauppa on toiminut väärin jos on sulle tollasia myynyt. Suurin osa noiden etujen saajista syyllistyy väärinkäytöksiin eivätkä häpea yhtään. Toivottavasti poistavat kaikki tollaset etuudet.
Me on ostettu mansikatkin näin monta vuotta. Useita laatikoita per vuosi, kun saa niin halvalla. Joskus ostin itsekin muroja ja kaikkea noilla. Ja koko perhe ruokaili samoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait lounaseduilla voi ostaa tuollaisia?
En ainakaan tiedä yhtäkään, joka noin edes toimisi.
Joissain kaupoissa menee läpi lähes mikä vain ruoka poislukien alkoholi yms.
Mulla eräs toisen henkilön etu käytössä ja säästän sillä yli 1000€ vuodessa ja ei tarvitse käyttää ollenkaan rahaa, koska saan tuon noin ilmaiseksi. Ei voi itse käyttää, vaikka on kaikille annettu arvokas etu.
Itsepalvelukassalla kukaan ei kysy mitään, voi ostaa vaikka lakanoita Cittarista
Vierailija kirjoitti:
Lounasedun voi käyttää vain lounaisiin, kauppa on toiminut väärin jos on sulle tollasia myynyt. Suurin osa noiden etujen saajista syyllistyy väärinkäytöksiin eivätkä häpea yhtään. Toivottavasti poistavat kaikki tollaset etuudet.
Miksi pitäisi poistaa? Verot näistäkin maksetaan. Tietty itse ottaisin tämänkin edun mieluummin ihan rahapalkkana.
Pitäisikö autoetukin ottaa pois, kun samalla autolla voi kuskata vaikka anoppia??
Kukaan ei vastannut vielä alkuperäiseen kysymykseen. Mitä satasella ruokakaupasta saatavaa säilyvää ostaisin?
Ap
Osta vaikka ruoka-annoksia. Sellaisia, jotka voit pakastaa.
Suklata, kalaa tai lihaa (voi hyvin pakastaa). Pesuaineita, marjoja, leivonnaisia tai leipää.
Vierailija kirjoitti:
Osta vaikka ruoka-annoksia. Sellaisia, jotka voit pakastaa.
Tarkoitat siis pakasteita? Käytän tosi vähän mitään pakastettua, pitääpä tutkia valikoimaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suklata, kalaa tai lihaa (voi hyvin pakastaa). Pesuaineita, marjoja, leivonnaisia tai leipää.
En käytä suklaata, leivonnaisia tai leipää. Teen vain harvoin kotona ruokaa, koska syön lounaan töissä, enkä tarvitse toista ateriaa päivässä. Mut ehkä jotain kanasuikaleita vois harkita. Pesuaineitakin on jo kaapit täynnä, ja vessapaperia.
Ap
Onko oikeesti näin, että vaikka lakanoita voi ostaa itsepalvelukassalta? Mulla on ainakin se 12,70, joka on maksimisumma, jonka lounasetukortilla voi maksaa.
Lahjoita johonkin keräykseen kuivatarvikkeita. Siis vähävaraisille. Tai käy jossain paremmassa ruokakaupassa ja osta sieltä jotain kivaa. Jos siis einoöe rajoitettu ruokatarvikkeisiin..
Tai vaikka stocklta tryffeliä ja anna jollekin
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti näin, että vaikka lakanoita voi ostaa itsepalvelukassalta? Mulla on ainakin se 12,70, joka on maksimisumma, jonka lounasetukortilla voi maksaa.
En ole uskaltanut kokeilla muulle kuin ruualle. Mutta itsepalvelukassa ei kysele tyhmiä vaan kuittaa rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä suklaata, leivonnaisia tai leipää. Teen vain harvoin kotona ruokaa, koska syön lounaan töissä, enkä tarvitse toista ateriaa päivässä. Mut ehkä jotain kanasuikaleita vois harkita. Pesuaineitakin on jo kaapit täynnä, ja vessapaperia.
Ap
Tämä nyt jonkin verran rajaa sitä, mitä kannattaa ehdottaa.
Mitä sinä syöt silloin, kun syöt kotona?
Minä syön paljon hedelmiä, ja varastossani on aina säilykehedelmiä, joita syön suoraan purkista esim. iltapalana silloin, kun tuoreet hedelmät ovat päässeet loppumaan, tai kaupassa ei ollut kuin huonolaatuisia.
Eikös se lounasetu ole vain jotain 3e? Loput lounaan hinnasta vähennetään palkasta. Näin ainakin minulla.
Jos syöt juustoja, niihin saa helposti yhden satasen uppoamaan.
Saako lounasetua käyttää vaikka koko kuukauden saldon kerralla ? Mikä se sellainen etu on?
Vierailija kirjoitti:
Saako lounasetua käyttää vaikka koko kuukauden saldon kerralla ? Mikä se sellainen etu on?
Sähköisissä eduissa on päiväkohtainen maksimirajoite.