Mihin aikaan teille tulee nälkä?
Minulle 10.30, 14.30 ja 19. Heräsin tänään klo 5, aamiaista en syö.
Kommentit (9)
Yleensä herään aamulla noin seitsemän aikaan kauheaan nälkään. Joudun kuitenkin ensin käyttämään koiran lenkillä, eli pääsen aamupalalle noin kahdeksalta. En ymmärrä, miten ihmiset pärjäävät aamulla syömättä - ilmeisesti suurin osa ihmisiä ei herää aamulla nälkäisenä? Minusta hyvin kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä herään aamulla noin seitsemän aikaan kauheaan nälkään. Joudun kuitenkin ensin käyttämään koiran lenkillä, eli pääsen aamupalalle noin kahdeksalta. En ymmärrä, miten ihmiset pärjäävät aamulla syömättä - ilmeisesti suurin osa ihmisiä ei herää aamulla nälkäisenä? Minusta hyvin kummallista.
Mulla ei ole aamulla nälkä vaan syön vasta klo 10 maissa vaikka herään klo 7 ja päivällisen syön jotain klo 19. Nuorempana söin vasta ensimmäisen aterian lounaalla, kun ei vaan ollut nälkä aamulla. Vieläkin saatan joskus jättää aamiaisen syömättä.
Joskus 3-4 aikoihin.
Muistan kun koulussa aina kaikki ihmetteli että miksi en syö ruokalassa, mulla vaan ei yksinkertaisesti ollut nälkä.
Ei ole koskaan nälkää, koska minulla on säännöllinen ateriarytmi eikä nälkä ehdi tulla. Tällä periaatteella olen laihduttanut yli 10 kg.
Ihan milloin vaan jos ruokaa on saatavissa. Hyvinä kierrätyspullo ja dyykkauspäivinä on aina suurempi ruokahalu. Nälkä on muulloinkin.
Joskus 22.00 aikaan. Sen jälkeen menenkin nukkumaan.
Tänään ei tunnu tulevan nälkä. Aamulla 9 aikaan söin kaksi leipää. Evvk syön sitten jotain kun tulee nälkä. Yleensä olen näihin aikoihin just syönyt tai syömässä.
Aamulla noin klo 10, herään seitsemältä, lounas kahden tai kolmen maissa ja päivällinen klo 19.