Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan teille tulee nälkä?

Vierailija
29.07.2023 |

Minulle 10.30, 14.30 ja 19. Heräsin tänään klo 5, aamiaista en syö.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla noin klo 10, herään seitsemältä, lounas kahden tai kolmen maissa ja päivällinen klo 19. 

Vierailija
2/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä herään aamulla noin seitsemän aikaan kauheaan nälkään. Joudun kuitenkin ensin käyttämään koiran lenkillä, eli pääsen aamupalalle noin kahdeksalta. En ymmärrä, miten ihmiset pärjäävät aamulla syömättä - ilmeisesti suurin osa ihmisiä ei herää aamulla nälkäisenä? Minusta hyvin kummallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä herään aamulla noin seitsemän aikaan kauheaan nälkään. Joudun kuitenkin ensin käyttämään koiran lenkillä, eli pääsen aamupalalle noin kahdeksalta. En ymmärrä, miten ihmiset pärjäävät aamulla syömättä - ilmeisesti suurin osa ihmisiä ei herää aamulla nälkäisenä? Minusta hyvin kummallista.

Mulla ei ole aamulla nälkä vaan syön vasta klo 10 maissa vaikka herään klo 7 ja päivällisen syön jotain klo 19. Nuorempana söin vasta ensimmäisen aterian lounaalla, kun ei vaan ollut nälkä aamulla. Vieläkin saatan joskus jättää aamiaisen syömättä. 

Vierailija
4/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 3-4 aikoihin. 

Muistan kun koulussa aina kaikki ihmetteli että miksi en syö ruokalassa, mulla vaan ei yksinkertaisesti ollut nälkä.

Vierailija
5/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan nälkää, koska minulla on säännöllinen ateriarytmi eikä nälkä ehdi tulla. Tällä periaatteella olen laihduttanut yli 10 kg.

Vierailija
6/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan milloin vaan jos ruokaa on saatavissa. Hyvinä kierrätyspullo ja dyykkauspäivinä on aina suurempi ruokahalu. Nälkä on muulloinkin.

Vierailija
7/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla vasta.

Vierailija
8/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 22.00 aikaan. Sen jälkeen menenkin nukkumaan.

Vierailija
9/9 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tunnu tulevan nälkä. Aamulla 9 aikaan söin kaksi leipää. Evvk syön sitten jotain kun tulee nälkä. Yleensä olen näihin aikoihin just syönyt tai syömässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan