Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka on parhaillaan mökillä?

Vierailija
29.07.2023 |

Täällä koiran kanssa olen. On pilvistä, mutta onneksi lämmintä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mökillä. Vettä tulee kuin esterin sieltä. Saa nähdä pitääkö laittaa lämmitystä päälle päivän mittaan.

Nyt vielä 18 astetta.

Vierailija
2/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu: kun on aurinkoista ja lämmintä <=> mökillä on ihanaa.

Mutta kun on sateista ja kylmää <=> mökillä on ihan ankeaa! 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mökillä olen. Ei sada onneksi, Lämmintä mukavasti. 

Vaikka mulla on iso pihamaa ärsytti, miten naapurin all inclusive-mökkeilyä harrastava jälkipolvi päätti poimia mustikoita ihan meidän mökin portin pielessä. Mustikoista viis, mutta en minäkään notku heidän mökin edustalla. Taidan joku päivä puhua asiasta heidän kumaraharteisille, iäkkäille vanhemmilleen, että juuri siihen meidän edustalle heittelen kissojen kakat "hiiriä karkoittamaan". Ne vanhemmat kun tulevat siivoamaan ensi viikolla mökin jälkipolven vietettyä kivan viikonlopun"sukumökillä".

Vierailija
4/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä mökillä olossa jotain niin ihmeellistä, että siitä pitää tänne joka päivä korjoitella? 😆 Onko muita jotka on kotona? Vettä tulee, mutta ei haittaa.

Vierailija
5/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tänään luojan kiitos pääsen pois😄 Eilen tein oikein ketjunkin maailman tylsimmästä sadepäivän vietosta täällä mökillä. Nyt vielä sateetonta mutta iltapäivän puolella alkaa taas.

Vierailija
6/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa mökille. Ihanaa.

Vierailija
7/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu: kun on aurinkoista ja lämmintä <=> mökillä on ihanaa.

Mutta kun on sateista ja kylmää <=> mökillä on ihan ankeaa! 😳

Me just puhuttiin eilen, että tykätään molemmat näin sateellakin olla mökillä. Ruuan laitto siirtyy kyllä sisälle, mutta rantasauna lämpiää ja saunotaan sitten aurinkoistapäivä pidempään. Välillä on mukava vaan möllötellä, kuunnella, kun sade ropisee kattoon ja vaikka selailla palstaa, kuten nyt tai lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä