Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään nuorta joka ei saa viikko/kuukausirahaa?

Vierailija
28.07.2023 |

Jos vanhemmat sikiävät enemmän kuin heillä on varaa ja lapset kantavat siitä seuraukset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Vanhemman velvollisuus on elättää.

Vierailija
2/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään viikkorahoja annettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Vanhemman velvollisuus on elättää.

Miten se viikkorahaan liittyy?

Vierailija
4/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi maksoi alaikäisenä itse ruokansa ja koulukirjansa ym. en tiedä mistä sai hankittua sen verran rahaa.

Vierailija
5/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää ettei itse tarvitse kantaa seurauksia. Tekisi mieli tehdä vielä kolmas.

Vierailija
6/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, nyt jo aikuisia, ja ei heille ole koskaan maksettu mitään viikkorahoja. Olen laittanut heille tilille aina silloin tällöin rahaa ja he ovat saaneet isovanhemmiltaan rahaa myös + he ovat menneet kesätöihin ja olleet myls mm. naapureiden koireien ulkoiluttajina ja lapsenvahteina jo aika pienestä pitäen. Olemme tietenkin maksaneet heidän elämisensä, ruuat, vaatteet, harrastukset ja muut.

Nuorin lapsista muuttaa juuri opiskelupaikkakunnalle ja hänellä on kuulema tilillä rahaaihan kivasti. Mekään emme törmää rahoja mihinkään outouksiin ja lapset ovat oppineet samaan.

Vierailija
7/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En saanut koskaan viikko- enkä kuukausirahaa. Vanhempien tuloista se ei ollut tosin kiinni. Äiti on melko hyvätuloinen ja isän tulot on viisinumeroinen summa kuukaudessa.

Vierailija
8/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan saanut viikkorahaa. Lääkäriperhe, eli ei liittynyt varallisuuteen mitenkään. Sain rahaa jos oli joku syy, mihin tarvitsin.

Vierailija
9/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut, vaan kannoin lapsena vastuuta elatuksesta. Elintaso nousi aivan huimasti opintojen myötä, vaikka siitä aluksi peloteltiinkin.