Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä yleistäkin miesten välisissä kaverisuhteissa?

Vierailija
28.07.2023 |

"Miehille tyypillinen käyttäytymistapa on että välittämistä osoitetaan vttuilemalla. Miehet kuulemma tekevät sitä toisilleen koko ajan."

Tällainen väite tuli vauva-palstalla vastaan. Itse naisena en ymmärrä tällaista ja heivaisin kyseisenlaiset "ystävät" mäkeen aika pian.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini/jonnemeininkiä.

Vierailija
2/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että naiset sisäistävät millaista tuo "víttuilu" on miesten välillä.

Parasta tytöt kun ette pohdi asiaa, ei se teitä koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koskee, jos vaimolle sitten puhutaan samalla tavalla.

En kyllä ole huomannut, että yksikään sivistynyt mies vittuilisi kavereilleen. Keskenkasvuiset pojat ja juntit niin tekevät.

Vierailija
4/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuo oletus/väittämä on peräisin minun tekemästäni aloituksesta. Jään odottamaan, mitä miehet vastaavat tähän.

Vierailija
5/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään pahaa sellaisessa kaverillisessa kiusoittelussa. Voi sitä vittuiluksikin sanoa. 

t.n35

Vierailija
6/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Ainakin x-sukupolvella. M53

Vierailija
7/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä aina toiminut noin oman veljeni kanssa, ja olen siis +50 nainen. Ei mitään kamalaa toisillemme sanota, mutta sellaista pikku kettuilua ja kuittailua. Ollaan oltu aina hyviä kavereita keskenämme, pienenäkin kuin paita ja peppu.

Vierailija
8/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo välillä. Veetuilussa on kuitenkin sellainen kirjoittamaton sääntö, että ainoastaan toiminnasta tai tekemättömyydestä voi kettuilla. 

Vierailija
9/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuo oletus/väittämä on peräisin minun tekemästäni aloituksesta. Jään odottamaan, mitä miehet vastaavat tähän.

Se, mikä naisten mielestä kuulostaa vidduilulta miesten keskustelussa, ei oikeasti ole sitä. Se on täysin normaalia kavereiden kesken ja se vahvistaa kaveruutta. Ja se on eräs muoto sarkasmia, jota naiset ei tajua ollenkaan.

Lyhyesti: Asiat eivät ole sitä, miltä ne kuulostavat.

Vierailija
10/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin vittuilen myös vaimolleni.

Vierailija
11/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet oikeassa.

Mutta se on sellaista leikillistä, hyväntahtosta naljailua, kiusoittelua, ei sanan varsinaisessa merkityksessä ilkeää vit....a.

Esim kaverukset ei ole nähneet 3 vuoteen ja molemmat on alkaneet kaljuuntua ja lihoa. Toinen kuittaa toiselle "no niin, se on sitte tukka takana, elämä edessä". Toinen kuittaa että "näyt sinäkin olleen ruoka-aikana kotona" ja sit itsekin vitsailevat omille vioilleen ja harrastavat ns itsrironiaa. Ja jos jompikumpi loukkaantuu sitä ei näytetä ja se unohdetaan samantien.

Mutta naiset ei voi harrastaa mitään tällaista, tulisi tappelu heti ja välit olis poikki samantien. Me naiset ollaan niin herkkähipiäisiä emmekä kestä yhtään itseen kohdistuvaa arvostelua, pidämme sitä moukkamaisea käytöksenä.

Vierailija
12/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun tuntee toisen tarpeeksi hyvin, ja voi sanoa vähän suoremminkin toisen vioista tai mokista, eikä tarvitse pelätä loukkaantumista. Hyvässä hengessä kritisoimista.

Vierailija
13/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koskee, jos vaimolle sitten puhutaan samalla tavalla.

En kyllä ole huomannut, että yksikään sivistynyt mies vittuilisi kavereilleen. Keskenkasvuiset pojat ja juntit niin tekevät.

Miksi alat nárttú lisäämään omiasi aiheeseen?

Ketjun aihe, johon vastasin on "miten miehet puhuvat KESKENÄÄN". Tajuatko mikä ero sillä on tuohon sun selittelyyn verrattuna?

Vierailija
14/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika tyypillistä.

Vierailija
15/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina pahoittavat mielensä kaikesta. Jaxuja teille.

Vierailija
16/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan huumorintajuksi. 

Vierailija
17/17 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaan jos miehet tekis ketjun jossa väittävät jotain naisten tavasta puhua keskenään. Ja sitten kommentoisivat mikä on oikea ja mikä väärä tapa.

Kuinka miehet tuomittaisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä