Ouran akun käyttöikä
Kuinka kauan teillä on kestänyt Ouran akku? Minulla on reilu kaksi vuotta vanha sormus ja akku ei kestä enää edes yhtä yötä. Illalla kun lataan, niin aamulla ilmoittaa, ettei unitietoja ole saatavilla ja akku on tyhjä. Kuinka pitkään muilla on Ouran käyttö kestänyt?
Kommentit (4)
selvä suunnitteluvika kun akku menee käyttökelvottomaksi jo parissa vuodessa
Moi, Itsellä Oura myös. Akku kestää enää 1,5 päivää. Onko ongelma? olisi hyvä kun Oura tarjoaisi kohtuullista korvausta vastaan sorpuksen vaihtopalvelua. En tarkoita, että haluaisin siirtyä kuukausiveloitteeseen palveluun :-) . Seuraava hankinta Suunto Vertical titanium solar.T. Jari
Mun Ourani kohta 2 v vanha ja kestää vielä ainakin 5 päivää tms. En edes ole kiinnittänyt huomiota, kun tarvitsee ladata niin harvoin. Kaveri valitti joskus samaa ja Oura vaihtoi sormuksen takuuseen, oli joku virheellinen erä.
Minulla samaa ongelmaa. Joka päivä pitää sormus ladata. Ikää sormuksella on vain reilu 1,5 vuotta. Olen ottanut ylimääräiset toiminnot pois, mutta silti akku ei kestä. En tiedä olenko itse jotenkin huolehtinut sormuksesta väärin. Muuten annan Ouralle 6/5 arvosanan.