Työhakemus Eezylle???
Yritän hakea Eezyn kautta kiinnostavaa työpaikkaa. Tänään on viimeinen hakupäivä. Klikkasin "Hae paikkaa" ja en joutunut täyttämään mitään tietoja - edes hakemuskirjettä ??? - aiemmin luomani hakijaprofiilin lisäksi. Tuli vain teksti että Kiitos hakemuksesta! Tarkista vielä että työnhakijaprofiilisi on ajan tasalla.
Haetaanko tänne todella pelkän työnhakijaprofiilin ja siihen liitetyn henkilökohtaisen kirjeen perusteella? Pelkään että olen mokannut jossakin jo ennen hakuajan päättymistä... :D
Kommentit (8)
Samaa olen itse ihmetellyt. Olen yrittänyt kysyä asiasta, mutten saanut vastausta.
Huonoa palvelua.
Taitavat vain kerätä hakijoiden profiileja, niin pääsevät yrityksille kertomaan, että heillä on tuhansia työntekijöitä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat vain kerätä hakijoiden profiileja, niin pääsevät yrityksille kertomaan, että heillä on tuhansia työntekijöitä tarjolla.
Tämä
Firma oli alkuun VMP. Muuttui myöhemmin Eezyksi. Luokittelisin riistofirmaksi. Täyttä orpoa.
Itse laiton muutaman hakemuksen alkuvuodesta ja silloin oli täysin sama juttu. Mitään ei tapahtunut..
Sitten parin kuukauden päästä joku soittaa ja tarjoaa päivän keikan töihin, joka ei liittynyt laittamiininhakemuksiin mitenkään..
Sinnehän kannattaa laittaa hakemus vaikkei olisi aikomustakaan mennä töihin
Eezyllä on vähän epäselvä tuo hakukäytäntö. Itsekin luulin, että hakukirje, jossa osaaminen selkeästi näkyy käy profiilin lisukkeeksi, mutta hakiessani eri työpaikkoja törmäsin täsmähakemuksen tekoon.
Villi veikkaus on, että kuhunkin työhön pitäisi kuitenkin tehdä erillinen hakemuskirje, mutta kuinka se tapahtuu??