Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos kaikille joulupuu-keräykseen osallistuneille. Meille on sieltä tulossa paketti ja viime vuonna

Vierailija
15.12.2006 |

lapsemme sai hienon marimekon bodyn!

Tulee hyvä mieli kun tuollaisia yllätyksiä tulee (juuri tuli postissa kirje, että saamme tänäkin vuonna joulupuun paketin ja MLL antoi meille joulushekin)!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuukeräyksessä kumminkin pitää eka käydä hakemassa lappu, jossa lapsen ikä, joten en voi niitä sinne antaa (kun siis ikää ei voi valita). Mitä kautta saisin ko. lahjat joillekin ihanille pikkuisille? Olen pk-seudulta.

Vierailija
2/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä perustella jakavat sitten lahjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua myydä lahjaksi saanutta tuotetta ( vaikka tulikin meillä synttäreillä tuplia ) , mutta en lahjoittaa edelleen myytäväksikään.

Vierailija
4/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ihan uudenveroisia leluja paljon, jotka joutaisi kiertoon ja varmasti ilahduttaisivat montaa pientä: Fisher Price, Tomy, Lego, Shelcore yms. ehjiä ja puhtaita kaikki, mutta eivät kelvanneet tälle Joulupuulle, uutta olisi pitänyt hakea kaupasta vaikka hukumme näihin uudenveroisiin ja tarpeettomiin...

Vierailija
5/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää ne Joulupataan joulupuun sijasta. Sitä kautta menevät lapsille, jotka varmasti ilahtuvat!

Vierailija
6/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmää ettei uudenveroiset käytetyt kelpaa, mutta toisaalta toki helppoa vetää raja noin, kuin sitten pohtia, että mikä on liian kulunut tms. (?).

Sosiaalivirastossa olen käynyt hakemassa apua, mutta emme saaneet toimeentulotukea tms. Luultavasti jäin virkailijan mieleen ja he muistivat meitä tämän joulupuun lahjan merkeissä! Kuten viime vuonnakin!

MLL:ltä tullut joululahja oli yllätys ja iso apu (60e lahjakortti ruokaan)! He saavat neuvolaloilta, sosiaalitoimistoista jne nimiä joille suositellaan annettavaksi tuo joululahja. Uskon että sosiaalivirkailija oli muistanut meitä siinäkin asiassa. Kiitosta!

-Ap

Ja minulla myös paljon käytettyjä (lapsen) hyviä vaatteita jotka voisin lahjoittaa jonnekin, mutta en tiedä minne.

Vierailija
7/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti siinä joulupuu-keräyksessä sa itse valita sen lapun ja lahjan saajan ikään voi näin vaikuttaa?

Voit itse varmaan ottaa sieltä lapun esim. " pojalle 1-3v" tms

Vierailija
8/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa käynyt sossussa, en siis roikkunut siellä.

En mene töihin koska lapsi on niin pieni. Mielummin nyt vähän kituutetaan (mies kuitenkin töissä)!

Eikä tämä edes miltään kituuttamiselta tunnu, kun näin kivoja joulu-yllätyksiä tulee! :)

Vierailija
9/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän varmasti, että lahjat menevät perille ja tarpeeseen. Tämä on jotenkin niin paljon konkreettisempi ja miellyttävämpi tapa, kuin pistää rahaa johonkin keräykseen, jonka tuotosta sitten ehkä vain pieni osa tavoittaa tarvitsijansa.

Satun myös olemaan semmoisessa paikassa töissä, jossa näen näitä pieniä paketin saajia. Kyllä meinaa tulla tippa linssiin, kun taapero tule hymy korvissa käytävällä vastaan joulupuu-kassin kanssa. Todella hellyttävää ja nostaa omankin joulumielen kummasti kattoon!!!

Hyvää joulua kaikille!