Saako työkaverista olla mustasukkainen?
Siis kun olet mieltänyt, että olet jollekin työkaverille se "the best", ja sitten se yhtäkkiä meneekin toisen kanssa lounaalle, kahville jne. Musta tuntuu tosi pahalle ;(
Tässä tapauksessa olemme olleet hyvin läheisiä reilut 4 vuotta, ja nyt yhtäkkiä olenkin lähes ilmaa. Outoa että koen jotain mustasukkaisuuden tunteita, koska pidän tästä työkaverista edelleen tosi paljon.
Kommentit (7)
Sanotaan, että "Rakkaus on ikuista, vain kohteet vaihtuvat". Tämä pätee paitsi omaan kumppaniin, myös työtovereihin. Ehkä hän on kokenut ahdistusta olla bestiksesi ja ei vain ole osannut sitä ilmaista tai haluaa vain katsoa, onko ruoho virheämpää aidan toisella puolella tai muuten vain vaihtelu virkistää.
Mustasukkainen voi olla kenestä hyvänsä ja tunteet ovat aivan luonnollisia. Kerran olin koulussa mustasukkainen yhdestä tytöstä, johon olin vähän ihastunut ja jolla oli muita kavereita, mutta ei oltu yhdessä enkä koskaan hänelle tunteitani tunnustanut. Kuitenkin olin mustasukkainen hänestä, kunnes kasvoin ulos siitä. No harm done, onneksi.
Ehkä työkaverisi haluaa myös muita kavereita ja voisit vaikka kokeilla, jos pyytäisit heidät molemmat yhdessä kahville, tms. Eli yhdessä voi olla jopa hauskempaa ja työkaverisi huomaa, ettet ole omistushaluinen narsissi (tai narsisti), vaan kaikilla voi olla yhdessä kivaa. More the merrier. Onnea matkaan.
No mä itse asiassa pyysin ne molemmat eilen mun (ja yhden toisen työkaverin) pöytään syömään. Tulivat kyllä, ja oli ihan ok meininki, mutta tänään taas nopeasti menivät kahdestaan syömään. En viitsinyt huhuilla perään.
Kamalaa, olen 50v ja pahoitan mieleni tällaisesta :D
Nooh, elämä on. Pärjään. ap
Voi hyvinkin olla, että toisella on jokin tilanne johon toinen tarjoaa tukea.
Olet varmaan todella raskas ihminen. Riippa ja takerrut.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan todella raskas ihminen. Riippa ja takerrut.
No näin se varmaan on. Päästän irti. Vaikka olenkin nyt mustis, niin ehkä mä selviän. ap
Miksi ette mene kaikki yhdessä sinne lounaalle?