Mikä olis paras rasva kuiviin kantapäihin. Apteekista
saatava perusvoide Aqualan L on ehkä tähänastisista ollut paras, mutta tarvitsisin jotain tehokkaampaa. Onko ehdotuksia.
Kommentit (22)
laitan joka suihkun jälkeen ja kantapäät on tosi hyvässä kunnossa. Ja käsirasvaksi HElosan on ehdoton.
mutta aivan ehdotonon apteekista saatava...hetkinen...Boreas, se se on. Boreas-jalkavoide. Sitä kun vetää raspastuille tai suihkunjälkeisille jaloille ja sukat päälle, joka ilta vaikka, niin pysyvät uskomattoman pehmeinä.
itselläni oli välillä kädet niin kuivat että iho halkeili ja verta valui, laitoin Repairia ja tuntui että ihan silmissä parani iho! Uskomatonta ainetta.
Käy siis myös kantapäihin.
- Decubalin Replenishing & nourishing cream ja
- Widmerin Carbamid cream , chapped skin & callosities.
Toi toka on tosi pahasti kuivuneelle, halkeilevalle. Toinen parempi " ylläpitohoitoon" .
Ja nyt kun en ole enää raspannut, jalat on hyvässä kunnossa rasvan avulla. Ennen aina aivan halkeamilla. 2
kantapäilleni. Jotkut vaan näköjään tarvitsevat itseluottamusta enemmän ja uskoa ihan apteekista saataviin voiteisiin. Tsemppiä kuitenkin myös sinulle :)
Meillä vedetään illalla Ambilania ja sukat päälle. Jopa pehmenee kantapäät ja estää halkeamia.
Käytän myös Apteekissa myytävää Helosania ja Stockkalta olen ostanut Gehwol sarjan voiteita. Suosittelen!
Toinen todella rasvainen rasva oli sellaisessa oranssissa tuubissa, siis ihan perusvoide.. harmi kyllä en muista nimeä. Se tepsii myös tehokkaasti kuiviin kantapäihin.
Mulla on pahaa liikasarveistumista, ja kaiken ydin hoidossa on säännöllisyys. Aina ei tarvitse niin paksusti vedellä, jos malttaa sipaista usein sen pienen määrän. Silloin riittävät hyvin nopeasti imeytyvät kevyet voiteet. Jos pääsee välillä pahaksi, niin sitten paksumpi voide yötä vasten.
Suihkussa käydessä hieron jalkapohjat kevyesti hohkakivellä, se on huippujuttu ja virkistää väsyneitä jalkoja. En käytä raspia.
Tehokkain rasva kuiviin/halkeileviin kantapäihin apteekeista.
paljon halvemmalla kuin apteeksita.
Ja tosiaan, jalkoja ei saa raspata kuin jalkahoitajat.
Schollin rasva, tuubissa kantapään kuva.
Kesällä kantapääni olivat aivan koppuralla ja iho TODELLA pahasti rikki, niin viikon päästä oli jo aivan silkipehmeät jalat.
Nyt riittää, kun aika ajoin laitan, jos tuntuu kuivalta ja jo seuraavana päivänä jalat kunnossa.
parasta oikein kuiville kantapäille on ihan tavallinen rasvainen perusvoide (esim. aqualan L ei ole tarpeeksi rasvaista)
Mulle suositeltiin Novalania. Sitä kunnon kerros illalla jalkoihin, tavallista keittiökelmua kantapäiden ympärille ja sukat yöksi jalkaan. Toimii!!!
On todella hyvä rasva (saa apteekista). Mulla halkeilee kantapäät ja kädet ahavoituu, Repair on hoitanut ihon kuntoon tosi hyvin. Punainen Bepanthen on myos hyvä vaihtoehto.
Joka tapauksessa suosittelen Schollin kantapäärasvaa, jota saa siis muualtakin, kuin apteekeista.
Repair on Locobasea. Ja mun mielestä sen ohella paras voide on ehdottomasti Ceridal lipogeeli, joka on oikein suunniteltu juur kantapäihin ja muihin kovettumiin. Halvempaa myös, kuin tuo repair.
Apteekista molemmat.
pahimmat koppurat pois ja sitten vaan rasvaa paljon (useammin kuin minä). Ethän raspaa itse?