Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, mitä teen

Vierailija
26.07.2023 |

Kotipaikkakunnaltani ei löydy työtä. Olen todella tehnyt kaikkeni, mutta en pääse edes haastatteluun. Nyt olisi ehkä tarjolla työ toisella puolella maata. En tunne ketään sieltä. Ongelma on se, että työ kestää näillä näkymin vain jouluun. Jatkoa on ehkä luvassa. Mitään takeita ei ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis työpaikka puoleksi vuodeksi, asunto, astioita, sänky...mitäs sitte kun se loppuu...

EN menisi!

Vierailija
2/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfäns tai prostituutio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selkä on niiii kippee" kirjoitti:

Kallis työpaikka puoleksi vuodeksi, asunto, astioita, sänky...mitäs sitte kun se loppuu...

EN menisi!

Samaa olen kyllä itsekin ajatellut, mutta olo on ristiriitainen. Harmittaa, ettei jatkosta ole varmuutta.

Vierailija
4/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Onko alasi sellainen, ettei jatkossakaan töitä löydy helposti lähempää. Eli muutto pois kotiseudulta on edessä, jos haluat oman alan töitä. Haluatko jäädä kotipaikkakunnallesi. Voitko ottaa vastaan monenlaisia töitä.

Pieni työjakso kaukanakin voi olla järkevä ratkaisu, jos pääset kartuttamaan ammattitaitoasi tai ylipäätään saat työkokemusta. Ajanjakson määräaikaisuus auttaa myös jaksamaan, vaikka tuttuja ja vanhoja kuvioita ei ole ympärillä.

Vierailija
5/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mikä on elämäntilanne? Jos kaipaat uutta alkua, kokemuksia, ihmisiä, etkä ole sidottu mihinkään, lähde. Uudet asiat tuppaavat johtamaan toisiin.

Vierailija
6/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin 🛠

Vierailija
7/7 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Muutat muualle

2.Vaihdat alaa