Sopiva korvaus autoilusta
Hei, ystäväni pyysi minua mukaan ajamaan Haaparantaan ostoksille. Matkaa tulee edestakaisin noin 200km. Mikä on sopiva summa maksaa bensoista? Molemmilla on tarkoitus tehdä ostoksia.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ystävältä pyydä mitään ja jos ystävä on kuskina niin tarjoan ruoan.
Nimenomaan pyysi jakamaan bensakustannuksia... Molemmilla olisi sieltä ostettavaa. :)
Anteeksi, sanoin ehkä hieman huonosti. Koko matkan pituudeksi tulee noin 400km. 200km per suunta!
20€ luulisi riittävän jos hän pyysi sinua eikä toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
20€ luulisi riittävän jos hän pyysi sinua eikä toisin päin.
25€ parempi.
Työasioissa jos käytän omaa autoa niin 1.25 euroa kilometri. Noin 800 km ajan kuukaudessa, elikkä tonnin pötkylä!
Vierailija kirjoitti:
Työasioissa jos käytän omaa autoa niin 1.25 euroa kilometri. Noin 800 km ajan kuukaudessa, elikkä tonnin pötkylä!
Töissä kilometrikorvaukseen on laskettu myös palkkiota ajamisesta ja auton kulumisesta. Ei sovi nuo numerot siihen että ap:n kaveri halusi jonkun jakamaan bensarahoja matkalle jonka varmaan tekisi muutenkin. Lisäksi saa seuraa tylsälle ajomatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan pyysi jakamaan bensakustannuksia... Molemmilla olisi sieltä ostettavaa. :)
Pyysi mukaan maksamaan bensoja. Jaa, enpä tykkäisi moisesta toimintatavasta.
Vierailija kirjoitti:
40€ ja suikkari
Mistä saatanan kolosta sinä aina tulet persusaasta uliseen suikkarista. Tapa itsesi sinne koloon, kukaan ei sinua jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40€ ja suikkari
Mistä saatanan kolosta sinä aina tulet persusaasta uliseen suikkarista. Tapa itsesi sinne koloon, kukaan ei sinua jaksa.
Kannatan!
400km kulutus esim 6l/100km, 1.8e litra
24l X 1.8e / 2 = 22e. Pyöristäisin 20 euroon, etenkin jos auto on pieni.
Eikö AP osannut itse laskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensakulut autosta riippuen noin 10-20 senttiä kilometri. Huoltokulut päälle, ehkä 10 senttiä per kilometri.