Edullinen luonnonkosmetiikan (tai melkein) hoitoaine ja shampoo
Oon ennen käyttänyt Madaraa, mutta pakko löytää edullisempi hoitoaine ja shampoo.
Suosittele! Joko täysin luonnonkosmetiikkaa tai ainakin melkein.
Kommentit (8)
Käytän Urtekramin shampoota, se on ihan hyvä.
Paljonko olet maksanut tuosta madarasta?
Urtekramin shampoo, faith in nature hoitoaine. Black fridayna ostan puoleen hintaan vuodeksi hoitoaineet. Käytän myös muita curly girl/silikonittomia hoitoaineita, xz tai normal-liikkeessä on myös suht edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet maksanut tuosta madarasta?
Madaran shampoon ja hoitiksen normihinta on 16,90e/kpl, mutta oon ostanut aina niistä tehtaan aleista. Oiskohan -20% tosta tai vastaavaa...
Shampoo kestää mulla pitkään, mutta hoitoaine kuluu todella nopeasti loppuun, kun laitan sitä runsaammmin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Urtekramin shampoo, faith in nature hoitoaine. Black fridayna ostan puoleen hintaan vuodeksi hoitoaineet. Käytän myös muita curly girl/silikonittomia hoitoaineita, xz tai normal-liikkeessä on myös suht edullisesti.
Onko toi xz suht luonnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi xz suht luonnollinen?
Tämä on.
Suht pitkään kesti Mansikka shampoo, Mossa, Vitamin Moisture Shampoo 300ml. Jos kestää pientä etikantuoksua vai mikä se lienee.