Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys pilleri-reseptin uusimisesta???

Vierailija
15.12.2006 |

Mun e-pillerit loppuu kohta ja resepti pitäis uusia. Reseptin on kirjoittanut erikoislääkäri ns. erikoissairaanhoidon puolelta. Voiko mun omalääkäri tk:ssa uusia reseptin ja miten se tapahtuu? Pitääkö varata aika?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan resepti tipautetaan terveyskeskuksessa olevaan laatikkoon ja siinä laatikon päällä lukee että milloin sen voi hakea.

Vierailija
2/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenki nähnyt niitä postilaatikoita... hmmm. uskaltaiskohan tipauttaa, vai häviääkö sille tielleen? Ajattelin vaan, kun mitään kontrolleja ei enää sovittu ja pillerit sopivat hyvin, niin mitä sitä aikaa varaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että lääkäri ei uusi kun ei ole itse määrännyt edellistä satsia.

Vierailija
4/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä koskaan suoraan tipauta siihen laatikkoon, vaan kysäisen neuvonnasta ekaks mitä sille teen.

Vierailija
5/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvonnasta. Sillä kuka reseptin on alunperin kirjoittanut ei oo mitään väliä mutta jonkinnäköinen kontrolli pitäis tedä pillerin käyttäjillä ainakin pari vuoden välein. Mutta etköhän sä sen ainakinkertaalleen saa uusittua laatikon kautta.

Vierailija
6/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olet erikoislääkärin luona käynyt niin tuskin tarvii, jos ei kontrolleja edessä. Kysy siis neuvonnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän