Oletteko pitäneet sometaukoa koskaan?
Millaisia vaikutuksia?
Lasken vauvankin someksi, vaikka täällä ollaan nimettömänä..
Kommentit (5)
vauvasometaukoa voisi pitää välillä, kun on niin koukuttavaa
Vauva ei ole some. En ainakaan itse laske, juurikin anonyymiteetin takia. Kaiken lisäksi täällä on ihan hemmetin sosiaalitaidotonta populaa.
Koska en ole lihamarkkina-ainesta enkä välitä tykkäyksistä, en käy esittelemässä törröhuulia jossain instassa. En myöskään matkustele ja viihdyn kivasti omassa tuoksussani.
😉
Vierailija kirjoitti:
Olen muutamana kesänä pari kuukautta.
Varsinkin tällä palstalla käyminen parantaa elämänlaatua huomattavasti, kun niin iso negatiivisuuden määrä poistuu omasta tietoisuudesta.
Jäi paljon aikaa muuhun. Luin esim. huomattavasti enemmän, kun en selaillut somea.
Siis palstalla käyminen parantaa elämänlaatua?
Vierailija kirjoitti:
Vauva ei ole some. En ainakaan itse laske, juurikin anonyymiteetin takia. Kaiken lisäksi täällä on ihan hemmetin sosiaalitaidotonta populaa.
Koska en ole lihamarkkina-ainesta enkä välitä tykkäyksistä, en käy esittelemässä törröhuulia jossain instassa. En myöskään matkustele ja viihdyn kivasti omassa tuoksussani.
😉
No hankala tähän ottaa kantaa. Täällä on kuitenkin tietty mielipide, joka ei edusta totuutta koska tämä palsta ei edusta ihmisiä keskimäärin.
En minä somea käytä tyrkyttääkseni itseäni mutta kyllä se vaikuttaa käsitykseeni ihmisisyydestä ja niin tämä palstakin vaikuttaa.
ap
Olen muutamana kesänä pari kuukautta.
Varsinkin tällä palstalla käyminen parantaa elämänlaatua huomattavasti, kun niin iso negatiivisuuden määrä poistuu omasta tietoisuudesta.
Jäi paljon aikaa muuhun. Luin esim. huomattavasti enemmän, kun en selaillut somea.