Mies sanoi että tykkää seksistä mutta haluaa enemmän
Ja minä olin se joka olisi halunnut suhdetta. En ymmärrä mitä hän tarkoittaa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haluaa seksiä useamman naisen kanssa.
Miksi ei yksi riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei yksi riitä?
Kuka sitä nyt yhden kanssa pidemmän päälle
Ei kai kukaan käytä aina samaa takkia?
Minä en voi sinun kertomasi perusreella tietää enemmän kuin sinä itse.
Mene ja kysy häneltä!
Kelpaat sänkyyn, mutta haluaa sen oikeustieteenmaisterimissin kanssa parisuhteen.
Voi haluta enemmän seksiä, enemmän temppuvalikoimaa, enemmän partnereja tai enemmän kaikkea muuta.
No kuulostaa siltä, että teillä toimii seksi, mutta se ei riitä miehelle suhteeseen asti. Tai niin minä tuon tulkitsisin.
Vierailija kirjoitti:
No kuulostaa siltä, että teillä toimii seksi, mutta se ei riitä miehelle suhteeseen asti. Tai niin minä tuon tulkitsisin.
Mitä muuta miehet toivovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä saada vierasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että nainen on muuten hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat sänkyyn, mutta haluaa sen oikeustieteenmaisterimissin kanssa parisuhteen.
Seurustelin hetken aikaa missin näköisen oikista käyvän tytön/naisen kanssa. Varmasti olisi ollut vaimo ainesta, mutta oli myös pirun fiksu ja ennen kaikkea aivan loistavaa ja himokasta seksiseuraa. Vaikea kuvitella, miten hänestä olisi voinut ajatella, että haluaa vielä enemmän. Hän oli kuitenkin itselleni pikkasen liian polyamorinen, mutta toisaalta hienoa, että muutkin miehet pääsivät nauttimaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan käytä aina samaa takkia?
Ei, mutta samaa naista moni käyttää koko ikänsä.
Toivottavasti mies löytää pihtaavan naisen kumppanikseen.