Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajan painajainen

Vierailija
24.07.2023 |

Nämä nyt alkaneet Back to school -mainokset, lomaa vielä parisen viikkoa jäljellä. En kaipaisi vielä muistutusta, että työt alkavat taas kohta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vaihtaa alaa? Itse olen innoissani, kun työt taas alkavat.

Vierailija
2/5 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että alkaa ope vähitellen valmistautumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pihapiirin lapsukainen rupatteli iloisesti eilen ja erehdyin kysymään koska koulu alkaa. Lapsi valahti lähes veltoksi, meni jotenkin pois tolaltaan ja kääntyi pois. Yritin vielä sanoa että tänään on kaunis päivä, mutta ilo oli kuollut.

Vierailija
4/5 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vaihtaa alaa? Itse olen innoissani, kun työt taas alkavat.

Ei missään nimessä. Nautin työstäni ja palaan mielelläni töihin, mutta haluaisin pitää aivot vielä toistaiseksi loma-moodissa ja pitää l8man lomana loppuun asti.

Ap

Vierailija
5/5 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs pihapiirin lapsukainen rupatteli iloisesti eilen ja erehdyin kysymään koska koulu alkaa. Lapsi valahti lähes veltoksi, meni jotenkin pois tolaltaan ja kääntyi pois. Yritin vielä sanoa että tänään on kaunis päivä, mutta ilo oli kuollut.

Näin yhtenä vuonna elokuun alussa pari oppilasta lähikaupan pihalla ja moikkasin heitä iloisesti "Hei, me nähdäänkin sitten ensi viikolla koulussa" - kummankin naama venähti ja hyvä etteivät itkeneet. Eivät ilmeisesti olleet tulleet ajatelleeksi, että kesälomaa oli vain viikko jäljellä. Sääliksi kävi.