Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan järjestystä (huonekalujen paikkaa) jatkuvasti

Vierailija
24.07.2023 |

Aina kun pitäisi siivota, venytän ja venytän sitä. Villakoirat juoksee. Kun vaihdan järjestystä, tulee innostus siivota ja hetken olo on virkeän innostunut. Kunnes taas alkaa sama alusta.

Olen asunut tässä asunnossa vuoden verran ja huonekalujen paikka huoneissa ja huoneiden välillä on vaihtunut kymmeniä kertoja.

Mielellään muuttaisin myös asuntoa säännöllisesti, 1,5 vuotta voisi olla hyvä väli muutoille.

Muita muutosta kaipaavia ja muutoksesta virkistyviä? (Ihmissuhteissa tai töissä en muutoksia kaipaile, päinvastoin)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä kiinnostaa ?

Vierailija
2/6 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ketä kiinnostaa ?

No ainakin sinua kun avasit keskustelun aloituksen 😄

Ei kai näillä keskusteluilla aina tarvitse niin tärkeää ja syvällistä aihetta olla? Joskus voi höpötellä hiukan turhemmistakin aiheista. Viestini lopussa kysyinkin, onko muita yhtä höperöitä siivoilijoita. Pakkohan meitä on muitakin olla 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni teki tuota lapsena. Huonekalut kiersivät kehää huoneessa.

Itse pyörittelen joskus huonekaluja siivouksen yhteydessä. Yleensä se johtuu siitä, että olen jotenkin tyytymätön järjestykseen. Ensimmäisessä asunnossa huonekalut pyörivät ympyrää, eikä sopivaa järjestystä meinannut löytyä. Nykyisessä on pyöritelty muutamaa huonetta mutta aika vähän. En oikein hahmota näkemättä sopiiko joku huonekalu johonkin, niin pitää mallailla.

Vierailija
4/6 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuttelin järjestystä ja/tai tekstiilejä ennen useinkin, mutta nykyään en jaksa edes siivoo. Äiti oli samanlainen ja olihan se piristävää, kun tuli uusi ilme muutosten myötä. Jotenkin tuntuu, että sohva, telkka ja ipad vie nykyään kaiken vapaa-ajan

Vierailija
5/6 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jaksoin myös tuollaista ja kyllä se vaan virkisti kotia. Nyt en enää jaksa, kunhan siivota jaksan. Tosin mulla on talossa yksi huone, jossa on kaikenlaista jotka eivät ole vielä paikkaansa löytäneet. Huone ei ole käytössä siis vielä, muita huoneita on riittävästi muutenkin. 

Vierailija
6/6 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun vielä asuin isäni kanssa vaihdoin kanssa järjestystä tosi usein. Nyt asun pienessä 20 neliön yksiössä jossa voi vaihtaa vaan kahteen eri järjestykseen niin tulee harvemmin vaihdeltua järjestystä. Se on kyllä kivaa puuhaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi