näin karkotat kaupustelijat ja jehovalaiset ym - yks lappu riittää
Remontti/sisustus/kodinsivusto Helppoo.fi esittelee lapun, jolla tontillaan voi olla rauhassa ilman että kukaan uskaltaa tulla sinne. Tämä ei ole edes vitsi. Tämä toimii. Voit katsoa lapusta kuvan sivustolta. Kokeilisitko?
https://helppoo.fi/2023/07/21/jaakko-keksi-tama-lappu-ovessa-karkottaa-…
Kommentit (9)
Kerrostalossa saa olla rauhassa ilman mitään lappuja.
Miten niin liioittelua? Maaseudulla haja-asutusalueilla liikuskelee todella paljon kaikkia kattopeltien ja koururemonttien tarjoajia, vessapaperirullan myyjiä ym. Asustelet itse vissiin kaupungissa, jossa tätä ongelmaa ei ole jo sen takia että alaovet ovat lukossa.
Itse asun Toholammilla ja mulla pihaan tulee joka viikko joku joka kauppaa jotain. Ärsyttää - monet marssivat suoraan ovesta sisään (maalla ovia pidetään auki koska liikutaan niin paljon ulkona).
Itselläni tämän tyyppinen lappu ollut toimivana vuosia. Tää oli kyllä aika kylmäävä. Voi kuvitella että tehty ennemminkin murtomiehiä varten.
Ei sit kannata tilata Foodorasta midis.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin liioittelua? Maaseudulla haja-asutusalueilla liikuskelee todella paljon kaikkia kattopeltien ja koururemonttien tarjoajia, vessapaperirullan myyjiä ym. Asustelet itse vissiin kaupungissa, jossa tätä ongelmaa ei ole jo sen takia että alaovet ovat lukossa.
Itse asun Toholammilla ja mulla pihaan tulee joka viikko joku joka kauppaa jotain. Ärsyttää - monet marssivat suoraan ovesta sisään (maalla ovia pidetään auki koska liikutaan niin paljon ulkona).
Ei käy ainakaan meillä sellaisia, joskus yrittivät soittaa mutta estin jokaisen kaupustelijan numeron, pihaan eivät aja. Olen asunut kaupungissa joten täällä on ovet aina lukossa vaikka liikumme tässä edestakaisin jatkuvasti. Pitää naapuritkin loitolla kun eivät pääse sisälle. Pihassamme on kameravalvonta ja siitä varoittava kyltti.
Tää on hyvä! Otan käyttöön.
Meillä noita kaupustelijoita tulee ovelle harva se viikko (omakotitalo pk-seudulla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy ainakaan meillä sellaisia, joskus yrittivät soittaa mutta estin jokaisen kaupustelijan numeron, pihaan eivät aja. Olen asunut kaupungissa joten täällä on ovet aina lukossa vaikka liikumme tässä edestakaisin jatkuvasti. Pitää naapuritkin loitolla kun eivät pääse sisälle. Pihassamme on kameravalvonta ja siitä varoittava kyltti.
Niin etkö lukenut vai ymmärtänyt? Maalla on maalla ja kaupungissa on kaupungissa. Ei tietty ole kaupunkilaisten kerrostaloasujien ongelmia nämä.
No onko vähän liioittelua taas?!