Isäni ei tullut lapseni ristiäisiin
Kun meni samaan aikaan uuden naisystävänsä sukulaisen rippijuhliin. Miten tämä voi tuntua näin pahalta? Meillä on normaalit välit, joskin etääntyneet sen myötä kun olen muuttanut kauemmas. Säännöllisesti olen vieraillut Isäni luona ja soitellut välillä. No nyt kun miettii, isä soittaa ehkä kerran pari vuodessa eikä koskaan käy luonani.
Kommentit (19)
Sulla on ap idiootti isä, osanottoni. Jätä äijä lillumaan omiin liemiinsä, ilmestyt sitten perunkirjoitukseen hakemaan oman osasi.
Hmm...kutsuitko ristiäisiin myös isäsi uuden naisystävän ? Isäsi saattoi loukkaantua jos et kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Hmm...kutsuitko ristiäisiin myös isäsi uuden naisystävän ? Isäsi saattoi loukkaantua jos et kutsunut.
En kutsunut, koska naisystävä on niin tuore tapaus että en ole vielä edes tavannut häntä. Mielestäni ristiäiset ei ole sopiva paikka esittäytyä ensimmäistä kertaa. No kukin voi tässä tahollaan miettiä, ketä haluaa loukata. Omaa tytärtään vai naista jota on tapaillut muutaman kuukauden? Ap
Ristiäisiin. Tota mikä meni pieleen niinkuin omasta mielestäsi ?
Ihan normaalia! Ei aikoinaan minunkaan isä ,Koska sai viisumin vasta kun olin jo 2 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kutsunut, koska naisystävä on niin tuore tapaus että en ole vielä edes tavannut häntä. Mielestäni ristiäiset ei ole sopiva paikka esittäytyä ensimmäistä kertaa. No kukin voi tässä tahollaan miettiä, ketä haluaa loukata. Omaa tytärtään vai naista jota on tapaillut muutaman kuukauden? Ap
No niin, eli siellä se ongelma olikin. Tuohan olisi ollut juuri sopiva tilanne esittäytyä, mutta sinulle on tärkeää tehdä joku itsekäs ennakkotarkastus. Ilmaisitko isällesikin ystävällisellä tyylilläsi, että "sitä lumppuahan ei minun taloon tuoda."?
No älä sitten mene isää katsomaan kun joutuu hoivakotiin makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, eli siellä se ongelma olikin. Tuohan olisi ollut juuri sopiva tilanne esittäytyä, mutta sinulle on tärkeää tehdä joku itsekäs ennakkotarkastus. Ilmaisitko isällesikin ystävällisellä tyylilläsi, että "sitä lumppuahan ei minun taloon tuoda."?
Ehei. Isääni kuitenkin sen verran tunnen, että jos hän olisi tullut, ei olisi tuonut uutta naisystävää mukanaan vaikka olisi kutsuttu. Ei isä ole sen tyylinen. Mutta se yllätti totaalisesti, että minun lapseni juhla ei merkinnyt hänelle mitään. Ap
Ja haet täältä mitä? Vertaistukea?
Ei ole lasta, eikä lisääkään.
Kunhan provoilet aikasi kuluksi 🤣🤣
Kas kun et lopettanut :mitä tekisit tilanteessani......
Jos siellä oli paremmat tarjoiltavat.
Ei tuollaisiin pakkoliittämisiin olekaan suotavaa osallistua.