Haittaisiko sinua jos isäsi olisi uudessa parisuhteessa eikä
Kommentit (20)
Ei haittaisi. Aikuiset ihmiset saa elää niin kuin haluaa.
Ei haittaisi. Isä on ollut uudessa suhteessa jo 10 vuotta enkä ole koskaan suostunut tapaamaan naista. Osaamme tavata isän kanssa kahdestaan ilman ulkopuolisia.
Jos asia ei estäisi isäni näkemistä, niin asia on ok.
Arvostan sitä, että isäni ja tämän kumppani antoi minulle ja isälle tilaa tavata ilman, että oli ns uusperhe säätöä. Olen toki nyt jo tavannut isän puolison ja tämän lapset. Toisen kanssa heistä olemme useasti nauraneet ettemme olisi tulleet toimeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi. Isä on ollut uudessa suhteessa jo 10 vuotta enkä ole koskaan suostunut tapaamaan naista. Osaamme tavata isän kanssa kahdestaan ilman ulkopuolisia.
Eikö isääsi haittaa ettet halua tavata hälle tärkeää ihmistä?
Ei. Isäni on (taas) uudessa suhteessa, ja minä en haluaisi tavata tätä naista, mutta hän tulee aina mukaan. Ei ole siis yhtään mitään häntä vastaan, mutta en haluaisi tutustua "uuteen äitipuoleen" kun isän tuntien se vaihtuu taas max viiden vuoden päästä. Lasteni kannaltakin ärsyttävää sellainen että tutustuisivat ihmiseen joka sitten vain katoaa elämästä. Isä on valintansa tehnyt joten tapaamme sitten aika harvoin.
Ei haittaisi. Isä tuskin haluaisi tavata minuakaan, joten miksi heidän elämäänsä tuppautuisin.
Kyllä se vähän haittasi siinä vaiheessa, kun asuivat yhdessä, ja en saanut käydä vierailuilla isäni luona, isäni talossa, joka on lapsuudenkotini. Tapasin isääni kyllä muuten, mutta lapsuudenkotini, jossa isäni edelleen asuu, oli minulta kiellettyä aluetta niin kauan kuin se nainen siellä asui.
Ei haittaisi.
Toki jäisin ehkä miettimään, että mikä siihen on syynä. Etenkin jos suhde on jatkunut jo pidempään.
Isäni aloitti uuden suhteen kun olin 5-vuotias, nykyään olen kolmekymppinen ja tämä ihminen on minulle kuin kolmas vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö isääsi haittaa ettet halua tavata hälle tärkeää ihmistä?
Ei
Ei haittaisi. Nimenomaan toivon että olisi löytänyt taivaassa uuden ihmisen tai vaikka edellinen vaimo. Äiti on liian hankala luonne isälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Isäni on (taas) uudessa suhteessa, ja minä en haluaisi tavata tätä naista, mutta hän tulee aina mukaan. Ei ole siis yhtään mitään häntä vastaan, mutta en haluaisi tutustua "uuteen äitipuoleen" kun isän tuntien se vaihtuu taas max viiden vuoden päästä. Lasteni kannaltakin ärsyttävää sellainen että tutustuisivat ihmiseen joka sitten vain katoaa elämästä. Isä on valintansa tehnyt joten tapaamme sitten aika harvoin.
Sarjasuhteilija näyttäisi olevan.
Isäni on kuollut, joten uutta naista tuskin on kuvioissa. Ellei sitten naapurihaudan rouvan kanssa ole jotain sutinaa.
Kysyn tätä siksi koska itse en halua tavata mieheni lasta enää koskaan enkä halua kotiinikaan sitä, ja aikuisena mulla on tähän oikeus, jos se olis lapsi pitäis varmaan sitä sietää.
Mieheni tästä valittelee joskus. Ei ihan vuosittain mutta nyt taas. Sen lapsi ei ole käynyt meillä ollenkaan ja haluaisi että vois käydä. Enhän minä sitä voi kieltää koska tämä on miehenikin asunto mutta poistun täältä takuulla jos hän tänne tulee.
Miksi rikkoa toimiva systeemi?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn tätä siksi koska itse en halua tavata mieheni lasta enää koskaan enkä halua kotiinikaan sitä, ja aikuisena mulla on tähän oikeus, jos se olis lapsi pitäis varmaan sitä sietää.
Mieheni tästä valittelee joskus. Ei ihan vuosittain mutta nyt taas. Sen lapsi ei ole käynyt meillä ollenkaan ja haluaisi että vois käydä. Enhän minä sitä voi kieltää koska tämä on miehenikin asunto mutta poistun täältä takuulla jos hän tänne tulee.
Mikä vastenmielisyyteesi miehen lasta kohtaan on syynä?
No pitäisin sitä kyllä erittäin outona. Miksi ihmeessä ei haluaisi tavata? Ymmärrän jos ei kovin paljoa halua viettää aikaa tai erityisemmin tutustua, mutta jos suorastaan välttelee tapaamisia niin outoa. Siis jos kyse on pidemmästä ja vakavammasta suhteesta, tapailuvaiheessa toki ymmärrettävää. Ja juu, isäni on vähän sarjasuhteilija myös, mutta ei minua ole haitannut tavata hänen uusia puolisoitaan. Ihan mukavia naisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vastenmielisyyteesi miehen lasta kohtaan on syynä?
Hän on ainoastaan kauhea. Yksinkertainen, huonokäytöksinen, ei juttele minulle, on ahne ja laiska, haiseekin. En näe sinä kuin kopion todella henkisesti sairaasta äidistään. En halua viettää tuollaisessa seurassa. Eikä mielestäni tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kieltämättä surettaa kun lapset oli kovin tykästyneitä "papan Maijaan" ja kyselee vielä jonkun aikaa eron jälkeen että miksei nähdä häntä enää. Ja isällä on käytännössä heti putkeen uusi. Mutta toisaalta ei ne lapset siitä rikki mene.
Luultavasti isälläsi on fiksu nainen, joka on tehnyt tietoisesti päätöksensä joko niin, että hän ei halua tavata ennenkuin heidän juttunsa on tarpeeksi vakaalla pohjalla. Tai sitten nainen haluaa pitää suhteen "aikuisten välisenä suhteena" täysin lasten ja perhe-elämän ulkopuolella sittenkin, että lapset olisivat jo aikuisia.