Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko miestä joka on koko ajan whatsapissa paikalla?

Vierailija
23.07.2023 |

Vai onko se ihan normaalia nykyään?

Itselleni ei ole, niin siksi ihmettelen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä välilehdellä se on auki, varmaan näyttää että olen koko ajan paikalla

Vierailija
22/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin luuseri että kyttäisin jatkuvasti jonkun muun ihmisen watsapissa paikallaoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ärsyttää nämä miehet jotka pysähtyvät kesken kävelyn tukkimaan jalkakäytävää tai muuta kulkutietä kun taskussa surahtaa viesti tulleeksi. Hetihän se on pakko katsoa. Puhumattakaan autolla liikennevaloissa seisomisesta, jolloin on aivan pakko päivittää omaa tilannettaan. Tai kun on ystävän kanssa kahvilassa tulee sitä räplätintä räplättyä jatkuvasti.

Vierailija
24/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on koko ajan paikalla?

Ainoa mahdollinen keino saada tietää tuo on että itse on jatkuvasti paikalla kyttäämässä sitä milloin muut ovat paikalla

Tätä vähän aattelinkin.

Joskus itsellä jäi whatsapp auki. Luin jonkun viestin ja jätin auki. Nukuin muistaakseni päikkäreitä ja nopsaa vilkaisin viestin että onko tärkeä ja jäi sitten auki se siihen viereen. Wa oli täynnä viestejä "huhuu" "mikset vastaa" "mikset lue viestejäsi vaikka olet paikalla".

Se oli sen verran ärsyttävää että tuon jälkeen olen yrittänyt muistaa sulkea whatsappin aina.

Tommoset ap:n kaltaiset kyylät ärsyttää jotka päivystää koska olen paikalla.

Vierailija
25/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää moista asiaa

Vierailija
26/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilla on yhteinen whatsappi, stalkkaavatkohan toisiaan ja paikallaoloaikoja.

Vierailija
27/27 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on koko ajan paikalla?

Ainoa mahdollinen keino saada tietää tuo on että itse on jatkuvasti paikalla kyttäämässä sitä milloin muut ovat paikalla

Itse käyn paikalla lukemassa viestin, mies on sillä välillä useamman kerran "paikalla". Sitten kun vastaan niin sama homma. Jos viestitän yhdelle kaverille, silloinkin hän on paikalla monta kertaa.

Meillä kummallakaan ei näy aikaa, mutta tuo paikalla näkyy.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän