Tapailisitko miestä joka on koko ajan whatsapissa paikalla?
Vai onko se ihan normaalia nykyään?
Itselleni ei ole, niin siksi ihmettelen.
Kommentit (27)
En ole niin luuseri että kyttäisin jatkuvasti jonkun muun ihmisen watsapissa paikallaoloa.
Tosiaan ärsyttää nämä miehet jotka pysähtyvät kesken kävelyn tukkimaan jalkakäytävää tai muuta kulkutietä kun taskussa surahtaa viesti tulleeksi. Hetihän se on pakko katsoa. Puhumattakaan autolla liikennevaloissa seisomisesta, jolloin on aivan pakko päivittää omaa tilannettaan. Tai kun on ystävän kanssa kahvilassa tulee sitä räplätintä räplättyä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on koko ajan paikalla?
Ainoa mahdollinen keino saada tietää tuo on että itse on jatkuvasti paikalla kyttäämässä sitä milloin muut ovat paikalla
Tätä vähän aattelinkin.
Joskus itsellä jäi whatsapp auki. Luin jonkun viestin ja jätin auki. Nukuin muistaakseni päikkäreitä ja nopsaa vilkaisin viestin että onko tärkeä ja jäi sitten auki se siihen viereen. Wa oli täynnä viestejä "huhuu" "mikset vastaa" "mikset lue viestejäsi vaikka olet paikalla".
Se oli sen verran ärsyttävää että tuon jälkeen olen yrittänyt muistaa sulkea whatsappin aina.
Tommoset ap:n kaltaiset kyylät ärsyttää jotka päivystää koska olen paikalla.
Sukulaisilla on yhteinen whatsappi, stalkkaavatkohan toisiaan ja paikallaoloaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on koko ajan paikalla?
Ainoa mahdollinen keino saada tietää tuo on että itse on jatkuvasti paikalla kyttäämässä sitä milloin muut ovat paikalla
Itse käyn paikalla lukemassa viestin, mies on sillä välillä useamman kerran "paikalla". Sitten kun vastaan niin sama homma. Jos viestitän yhdelle kaverille, silloinkin hän on paikalla monta kertaa.
Meillä kummallakaan ei näy aikaa, mutta tuo paikalla näkyy.
Ap
Yhdellä välilehdellä se on auki, varmaan näyttää että olen koko ajan paikalla