Kokemuksia Nastarakennuksesta, Synkronitalosta tai Puroilasta?
Uudisasuntoa olen ostamassa. Harkinnassa otsikossa mainittujen kohteet. Kiinnostaisi kokemukset noista firmoista. Onko rakentamisen laatu ollut kohdillaan, onko sovitusta pidetty kiinni ja miten on reklamaatioihin suhtauduttu? Oletko tyytyväinen kauppaan/asuntoon?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Tilaa mieluummin niiden tilinpäätökset muutamalta vuodelta ja katso onko kuluttajavirastoon tehty valituksia.
Itse tsekkaan firman taloudellisen tilanteen tarkoin. Jos on suht uusi toimija kyse voi olla yrittäjästä jolla on takanaan ketju konkursseja.Uudistuotantoa en ostais koska pohjat ovat niin kamalia ja kohde lainoitettu tappiin saakka.
Nämä eivät ole kovin uusia toimijoita, ja taloustiedot näyttävät olevan kunnossa. Pohjat näissä harkitsemissani kohteissa minulle sopivia. Kohteet sen tyyppisiä, että sijoittajia tuskin tulee hirveästi.
Tilaa mieluummin niiden tilinpäätökset muutamalta vuodelta ja katso onko kuluttajavirastoon tehty valituksia.
Itse tsekkaan firman taloudellisen tilanteen tarkoin. Jos on suht uusi toimija kyse voi olla yrittäjästä jolla on takanaan ketju konkursseja.
Uudistuotantoa en ostais koska pohjat ovat niin kamalia ja kohde lainoitettu tappiin saakka.