Viisikymppisenä naisena olen aika näkymätön
Harmittaa. En halua enkä tarvitse huomiota, mutta kaipaisin parisuhdetta.
Kommentit (37)
Hei, ota näkymättömyydestäsi kaikki irti. Voit tehdä mitä vaan , eikä kukaan muista 50v naista tapahtumapaikalla. 😎
Ei se huomio liity mitenkään parisuhteeseen. Meitä on monia, jotka eivät saa huomiota, mutta ovat silti parisuhteessa :)
Ei parisuhdetta saa huomiolla. Mä sain nuorena paljon huomiota mutta kunnollisen parisuhteen vasta lähellä viittäkymppiä.
Olen näkyvä akka. Minä haluan olla avoin elämälle Tällä menolla uskon ja toivon ettei musta tule katkeraa vanhaa ämmää.
Ja näkyvä ap:lle tarkoittaisi sitä, että miehet lähestyisivät sinua vielä viisikymppisenäkin, eikä toisinpäin?
Tee itsestäsi näkyvä. Panisin menevää viiskybästä että läiske kävisi.
Parisuhde pitäisi hommata nuorempana. Viisikymppisenä on mukavaa kun on jo omaa rauhaa.
Räväkkä kananpersetukka ja tunika päälle. Kailotat koko kylälle että nyt on haku päällänsä!
Olen kuusikymppisenä lopultakin näkymätön, ja on tätä odotettukin.
Ei enää tuijotusta ja kyyläämistä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko. Jos on kroppa kuosissa niin ei ole.
Perse on kuin seitsemän leivän uuni. Muuten olen muodollisesti pätevä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko. Jos on kroppa kuosissa niin ei ole.
Höpö höpö. Olen hoikka ja sporttinen 52-vuotias nainen, ja moni on kommentoinut minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta, mikä johtuu varmasti myös siitä, että en ole missään vaiheessa "tätiytynyt". Siitä huolimatta olen selvästi muuttunut näkymättömäksi.
Ei todellakaan!
50v olin naisellisuuteni huipulla kaikin tavoin, kauneimmillani ja aktiivisimmillani. Nuorinkin lapsista jo koulussa siinä vaiheessa.
En ole koskaan ollut näkyvä keinotekoisin avuin (tekotissit, - kynnet, hiuspidennykset, kananptukka, värjäyksiä, lävistyksiä tai tatuointeja) vaan hyvin hillitty business/klassinen look. Jos en olisi ollut naimisissa vientiä olisi ollut pilvin pimein, eniten elämäni aikana!
Hymy ja hiukset oli kuulemma ne mihin kaikki kiinnitti huomiota. Enkä edes ole mikään kaunotar:)
Kyllähän ne naiset ovat aika turhia otuksia synnytysiän jälkee, ei sille mitään voi. Viikinkiaikaan yhteisöä turhaan kuormittaneet yksilöt heittäytyivät kalliolta alas, mielenkiintoinen ajatus noin silleensä!
Jos kropa ei ole katseen kestävä näin valitettavasti käy. Parisuhdemarkkinoilla samat realiteetit, jos olet sinkku.
ragnar kirjoitti:
Kyllähän ne naiset ovat aika turhia otuksia synnytysiän jälkee, ei sille mitään voi. Viikinkiaikaan yhteisöä turhaan kuormittaneet yksilöt heittäytyivät kalliolta alas, mielenkiintoinen ajatus noin silleensä!
Mielenkiintoinen ajatus on se, että "miehet jotka kulkevat omia polkujaan" hyppäsivät tietyn iän jälkeen kalliolta alas. Äärimmäinen mielenosoitus naisia vastaan. "Siitäs saatte, kun ette huolineet!"
No hei kamoon. Silloin kun miesten vietit kehittyi nykyiselle tasolle, sinun ikäiset naiset oli ollut maan alla jo pitkän aikaa.
Parisuhteet on perseestä. T. Parisuhteessa oleva viisikymppinen nainen.