Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppisenä naisena olen aika näkymätön

Vierailija
21.07.2023 |

Harmittaa. En halua enkä tarvitse huomiota, mutta kaipaisin parisuhdetta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on perseestä. T. Parisuhteessa oleva viisikymppinen nainen.

Vierailija
2/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ota näkymättömyydestäsi kaikki irti. Voit tehdä mitä vaan , eikä kukaan muista 50v naista tapahtumapaikalla. 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huomio liity mitenkään parisuhteeseen. Meitä on monia, jotka eivät saa huomiota, mutta ovat silti parisuhteessa :)

Vierailija
4/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdetta saa huomiolla. Mä sain nuorena paljon huomiota mutta kunnollisen parisuhteen vasta lähellä viittäkymppiä.

Vierailija
5/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkyvä akka. Minä haluan olla avoin elämälle  Tällä menolla uskon ja toivon ettei musta tule katkeraa vanhaa ämmää.

Vierailija
6/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näkyvä ap:lle tarkoittaisi sitä, että miehet lähestyisivät sinua vielä viisikymppisenäkin, eikä toisinpäin?

Vierailija
7/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsestäsi näkyvä. Panisin menevää viiskybästä että läiske kävisi.

Vierailija
8/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde pitäisi hommata nuorempana. Viisikymppisenä on mukavaa kun on jo omaa rauhaa.

Vierailija
9/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä kananpersetukka ja tunika päälle. Kailotat koko kylälle että nyt on haku päällänsä!

Vierailija
10/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppisenä lopultakin näkymätön, ja on tätä odotettukin.

Ei enää tuijotusta ja kyyläämistä.

Vierailija
11/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko. Jos on kroppa kuosissa niin ei ole.

Vierailija
12/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse on kuin seitsemän leivän uuni. Muuten olen muodollisesti pätevä.

Vierailija
13/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen hoikka ja sporttinen 52-vuotias nainen, ja moni on kommentoinut minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta, mikä johtuu varmasti myös siitä, että en ole missään vaiheessa "tätiytynyt". Siitä huolimatta olen selvästi muuttunut näkymättömäksi.

Vierailija
14/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin.

Vierailija
15/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!

50v olin naisellisuuteni huipulla kaikin tavoin, kauneimmillani ja aktiivisimmillani. Nuorinkin lapsista jo koulussa siinä vaiheessa.

En ole koskaan ollut näkyvä keinotekoisin avuin (tekotissit, - kynnet, hiuspidennykset, kananptukka, värjäyksiä, lävistyksiä tai tatuointeja) vaan hyvin hillitty business/klassinen look. Jos en olisi ollut naimisissa vientiä olisi ollut pilvin pimein, eniten elämäni aikana!

Hymy ja hiukset oli kuulemma ne mihin kaikki kiinnitti huomiota. Enkä edes ole mikään kaunotar:)

Vierailija
16/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihanaa!

Vierailija
17/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne naiset ovat aika turhia otuksia synnytysiän jälkee, ei sille mitään voi. Viikinkiaikaan yhteisöä turhaan kuormittaneet yksilöt heittäytyivät kalliolta alas, mielenkiintoinen ajatus noin silleensä!

Vierailija
18/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kropa ei ole katseen kestävä näin valitettavasti käy. Parisuhdemarkkinoilla samat realiteetit, jos olet sinkku.

Vierailija
19/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ragnar kirjoitti:

Kyllähän ne naiset ovat aika turhia otuksia synnytysiän jälkee, ei sille mitään voi. Viikinkiaikaan yhteisöä turhaan kuormittaneet yksilöt heittäytyivät kalliolta alas, mielenkiintoinen ajatus noin silleensä!

Mielenkiintoinen ajatus on se, että "miehet jotka kulkevat omia polkujaan" hyppäsivät tietyn iän jälkeen kalliolta alas. Äärimmäinen mielenosoitus naisia vastaan. "Siitäs saatte, kun ette huolineet!"

Vierailija
20/37 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei kamoon. Silloin kun miesten vietit kehittyi nykyiselle tasolle, sinun ikäiset naiset oli ollut maan alla jo pitkän aikaa.