Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi isät kiinnostaa naisia?

Vierailija
21.07.2023 |

Otsikossa kysymys. Olen siis vanhempainvapailla ja ekaa kertaa elämässäni olen saanut naisilta "sellaista" huomiota mitä nuoruudessa olisi kovasti kaivannut. Tiedättehän että lapsilla on äiti ja isämiehet yleensä varattuja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin päästäni tarinan, keksin koko vanhempainvapaan.

Vierailija
2/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidit luulee sinua yh:ksi. Me lapsettomat naiset haluamme "käyttämättömän" miehen eli ei lapsia kiitos. Perheen perustaminen on siten yhteinen uusi ihana kokemus. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on, eikä kiinnosta.

Olen itsekin ollut useasti vanhempainvapaalla (3 lasta). Käyn paljon leikkipuistoissa ymym lapsitapahtumissa vauvelin kanssa.

Kun juttelen siellä äityleiden kanssa, sanon olevani leski, vaimo kuoli lyhyeen mutta aggressiiviseen syöpään.

Ai että sitä pimpin määrää, naisista tulee aloitteellisia, pyytävät treffeille, yleensä suoraan kotiinsa. Lapset sitten päikkäreille ja "keskustelutukea" antavalle mammalle sitten vähän lempeä 😁😁

Jos olisin tiennyt tämän olevan noin helppoa, olisin tehnyt lapsia jo kakskymppisenä...

M40

Vierailija
4/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Kun nainen huomaa että mies on tukevasti varattu (vauva on aika hyvä indikaatio) niin hän uskaltaa olla oma itsensä ja esim. hymyillä ja keskustella miestenkin kanssa. Koska eihän mies VOI olla niin typerä että kuvittelee naisen iskevän pienen lapsen isää.

Vierailija
5/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blahblah. Eivät isät kiinnosta naisia yhtään sen enempää kuin äidit miehiä.

Vierailija
6/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia? Siis kaikkia naisia? Tietyn ryhmän naisia?

Vierailija
7/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin päästäni tarinan, keksin koko vanhempainvapaan.

Etkö saanut mieleisiäsi vastauksia?

Vierailija
8/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että miehet ottaa kaiken ystävällisyyden iskemisenä. Ei oo ihme, miksi monet naiset on aina myrtseinä, kun ei uskalla hymyillä.

Mies pienen lapsen kanssa ja sormus sormessa on normaalisti tällaisen yläpuolella.

Vierailija
9/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blahblah. Eivät isät kiinnosta naisia yhtään sen enempää kuin äidit miehiä.

Mä voin myöntää kerran ihastuneeni random isimieheen. Hyvännäköinen mies, lisäksi oli jotenkin seksikästä miten rauhallisesti ja luontevasti hän toimi lapsensa kanssa. Mies ei tyyliltään ollut yhtään perus isimies ja just siinä kontrastissa oli jotain puoleensavetävää.