Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen outo suhtautuminen seksuaalisuuteen

Vierailija
21.07.2023 |

Tapasin ihan kiinnostavan miehen treffeillä ja tuli siinä sitten seksi puheeksi. Itse tarvitsen paljon seksiä ja kerroinkin sen, niin mies suhtautui kummallisesti, sanoi, että olen addikti. Ei minulla kuitenkaan ole mitään pakkomiellettä seksiin. Suuret tarpeet on, mutta ei seksuaalisuudestani ole ikinä ollut minule tai muille haittaa. Voimakkaan seksuaaliset naiset vaan taitavat jäävät ilman kumppania juuri tämän pelon takia.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä se mies oli aseksuaali tai muuten kyvytön. Tai pelästyi jos on ongelmia.

En usko että jää ilman kumppania tuon vuoksi

Ex-miesystäväni kohdalla olen miettinyt että mikä näistä on syy. Ehkä hän on kaiken lisäksi idiootti jonka mielestä miehen tulee tehdä aloite ja naisen vain myötäillä tai jopa kieltäytyä ollakseen "siveellinen", niin monet h***elut kuulin kun aloitetta yritin tehdä.

Vierailija
2/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tulessa palatte huo*uuden tähden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetti on ihmisen keksimä

Vierailija
4/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kaikki miehethän haluaa vaan panna koko ajan.

Vierailija
5/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateistit huomaavat eräänä päivänä helvetin olevan todellinen, kiljuessaan kauhusta helvetin liekeissä.

Vierailija
6/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tätähän sitä uskotellaan, mutta sitten kun nainenkin haluasi panna niin moni mies jäätyy. Seksuaalinen nainen onkin uhka.

Vierailija
7/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>> Voimakkaan seksuaaliset naiset vaan taitavat jäävät ilman kumppania juuri tämän pelon takia. >>

Aika ihme miehiä oot tavannut. Tai sitten et ole pantavan näköinen.

Vierailija
8/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tätähän sitä uskotellaan, mutta sitten kun nainenkin haluasi panna niin moni mies jäätyy. Seksuaalinen nainen onkin uhka.

Ehkä pitäisi aloittaa rauhallisesti ja soitella vaikka huilulla se käärme pystöön. Nainen voi olla himoissaan liiankin päällekäyvä ja mies voi häkeltyä eikä sitten vehkeet toimi käskystä.

Vierailija
9/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi aloittaa rauhallisesti ja soitella vaikka huilulla se käärme pystöön. Nainen voi olla himoissaan liiankin päällekäyvä ja mies voi häkeltyä eikä sitten vehkeet toimi käskystä.

niin, taas tätä. nainen ei saa haluta seksiä. pitää vähän vastustella ja sitten "antautua".

Vierailija
10/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äijä olla niitä por norunk kareita, ei enää kykene normaaliin seksiin toisen kanssa. Addikti itse ja tietää ettei enää pääse koukusta irti. Näitä setiä nämä seksiongelmaiset nykyään on.

Vierailija
11/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla seksiaddikti. Ei haittaa mitään. Koita vaan löytää yhtä seksiaddikti kumppani niin on hauskempaa. Ei tarvitse vaatteita enää sitten. 

Vierailija
12/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro ja näkemiin.

Vierailija
13/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suhteen alussa ja tutustumisvaiheessa tuollaisen asian korostaminen on aika hämmentävää. Ainakaan minä en haluaisi kuulla deiteillä sitä "miehellä on miehen tarpeet ja näin ja näin paljon pitää peiton heilua". Ei kai seksi ole kenenkään tarve, jota toisen pitää tyydyttää. 

Vierailija
14/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeaa löytää mies joka kykenee noin usein.

Vierailija
15/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samantapainen kokemus. Eräälle deitille kerroin olevani seksuaalinen ihminen (hän kysyi, yleensä en ota itse näitä asioita puheeksi varhaisessa vaiheessa). Hän kaivoi instagram-tilini, selasi siellä mm harrastusporukan ryhmäkuvia ja kyseli jokaisesta yksitellen että olenko pannut tämän kanssa, entäs tämän...

Myöhemmin hän tivasi montako seksikumppania minulla on ollut. Kieltäydyin vastaamasta ja hän päätteli, että silloinhan sen on oltava ainakin kolminumeroinen luku.

Ihankuin naisen seksuaalisuus tarkoittaisi jotain aivan holtitonta maanikkoa, jonka pitää päästä tunkemaan sisälleen kaikki pitkulainen vastaantuleva.

Vierailija
16/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kannattaa olla vähän varovainen, miten asioita esittää. Päädyin itse toisella tapaamisella keskusteluun, jossa mies kertoi seksitavoistaan. Nämä oli asioita, joista minulla ei ollut kokemusta (silloin). Keskustelu meni huonosti ja tunnelma oli pilalla. Jatkoimme kuitenkin tapailua noin vajaan vuoden verran. Eron yhteydessä mies otti tuon tilanteen esiin ja olisi silloin jo kuulemma tajunnut, että meistä ei tuu mitään. Sen suhteen aikana meillä oli kiva seksielämä ja myös miehen toiveet totetui. Silti torjutuksi tuleminen on ilmeisesti kova paikka ja jää mieleen.

17/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateistit huomaavat eräänä päivänä helvetin olevan todellinen, kiljuessaan kauhusta helvetin liekeissä.

Saathn sinä uskoa mihin tahansa. Ei ole mitään todistetta  sen enempää jumalasta kuin helvetistäkään. Kerropa millä planeetalla se helvetti on ?

Kuollut on kuollut ja mätänee

Vierailija
18/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä miehiä nykyään. Se, että nainen haluaa paljon seksiä on miehelle etu, eikä haitta. Pääsee paljon helpommalla, jos nainen on aina jo valmiiksi valmis ja halukas. Ihme nysväreitä jos halukas nainen pelottaa.

Vierailija
19/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samantapainen kokemus. Eräälle deitille kerroin olevani seksuaalinen ihminen (hän kysyi, yleensä en ota itse näitä asioita puheeksi varhaisessa vaiheessa). Hän kaivoi instagram-tilini, selasi siellä mm harrastusporukan ryhmäkuvia ja kyseli jokaisesta yksitellen että olenko pannut tämän kanssa, entäs tämän...

Myöhemmin hän tivasi montako seksikumppania minulla on ollut. Kieltäydyin vastaamasta ja hän päätteli, että silloinhan sen on oltava ainakin kolminumeroinen luku.

Ihankuin naisen seksuaalisuus tarkoittaisi jotain aivan holtitonta maanikkoa, jonka pitää päästä tunkemaan sisälleen kaikki pitkulainen vastaantuleva.

Oikeasshan mies oli. Jos ei kerro partneriensa määrää, niin niitä on silloin ollut paljon.

Vierailija
20/36 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasshan mies oli. Jos ei kerro partneriensa määrää, niin niitä on silloin ollut paljon.

Miksikö niitä pitää edes kysyä? Onko itsellä niin huono itsetunto, ettei usko pärjäävänsä edellisten kanssa vai mikä on syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi