Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä miehelle ostamastani lahjasta?

Vierailija
14.12.2006 |

Ostin lopulta silmänympärysvoidetta, kasvovoidetta ja Juicen vanhan kokoelmalevyn. Hirveän vaikeaa oli keksiä lahjaa, koska olemme seurustelleet vasta vähän aikaa. Tuo levy on ainakin mieleen, koska mies on etsinyt sitä jo jonkin aikaa muttei ole löytänyt mistään kaupasta. Silmänympärysvoiteen keksin siitä, kun mies halusi kerran lainata mun silmänympärysvoidetta ja kasvovoide sopi luontevasti samaan pakettiin =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä kyseisen keskustelun =)

ap

Vierailija
2/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy ehdottoman hyvä lahja. Sekin olis mun mielestä riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi niitä sietää. Levy ok.

Vierailija
4/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää nykyinen miesystävä käyttää, koska hänellä on tosi kuiva iho ja haluaa muutenkin pitää huolta ulkonäöstään. Aika kallis lahjasta kieltämättä tuli, koska ostin tosi laadukkaat voiteet. Toisaalta mies vie mua jatkuvasti ulkomaille ja haluaa maksaa aina matkat yms.

ap

Vierailija
5/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen rahoilla ulkomaita pitkin ja kiitokseksi ostat joululahjaks purkin nivean kasvovoidetta joo-o.

Olisit edes ostanut sil lipun tallinnanlaival, olis kato löytänyt sieltä tasokaamman naisen!!!

Vierailija
6/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivat lahjat olet ostanut. Kyllä tänä päivänä miehetkin käyttävät kasvorasvoja. Junttiäijät eivät voi sietää voiteita, koska he pelkäävät leimautuvansa homoiksi :-).

Vierailija
7/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paras kaveri on homo, joten en usko, että kovin suurta ongelmaa on sen suhteen. Miehellä nyt vaan sattuu olemaan kammo voiteita kohtaan, eikä ihan oikeesti pysty edes koskemaan rasvapurkkeihin. Sama koskee saippuoita - käyttää tasan yhtä shampoota ja Rexonan sport-saippuaa. Avautui vielä hiljattain, kun oltiin kylässä saunassa ja vieraat saippuat, että eka kerta uuden saippuan tai shampoon kanssa on aina pahin - kun eka kerta on ylitetty, toka käyttökerta on jo helpompi. Deodoranteissa sama juttu ja mitään synteettisiä tuoksuja ei voi sietää. Eli siis täys neurootikko saippuoiden ja rasvojen suhteen. Mun homoystävillä on ihan erilainen suhtautuminen kosmetiikkaan ;)

Vierailija
9/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä jotka tykkäävät lotrata voiteiden kanssa siinä missä naisetkin, tosin nää miehet pitävät shoppailustakin melkoisesti.

Vierailija
10/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voitu sitten miehen kanssa nukkua veljeni vanhassa sängyssä, kun olis tullut varmaan kummallekin migreeni. 12