Mikä on lievin syy miksi lopettaisit tapailun uuden kumppanin kanssa?
Minulla jos paljastuu että hän katsoo typeriä reality-ohjelmia. Esim nämä Love Island tai Temptation Island ymv.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Naismainen puhetapa tai kimittävä ääni.
Samoin. Naisella on oltava kikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Instagram-tili tai joku muu vastaava. Tai no, ei se nyt mikään lievä asia ole. Kertoo heikosta itsetunnosta tai sairaasta pätemisen tarpeesta jos pitää jakaa tekemisiään koko maailmalle ja hakea sieltä niille hyväksyntää.
Huvittavaa. Tilini on yksityinen lähinnä lähisuvulle ja minun oma päiväkirjani.
No esimerkiksi olen orastavan tapailusuhteen päättänyt kuin seinään kun mies pienessä maistissa, ei vihaisena vaan ikään kuin huumorilla sanoi puhelimessa eri mieltä ollessamme jostain pikkujutusta että "Haista v.."
Ihan miten vain, mutta en siedä haistattelua. Viisikymppinen, ihan kiva mies. Yrittäjänä tosi menestynyt ja upporikas, mutta ei sekään auta. Pitää tuohon ikään mennessä jo osata käyttäytyä.
Meinasin lopettaa aikanaam sen tapailun jo siihen, kun totesi ikään kuin romanttisesti, että aikoo ottaa minusta "akan itelleen". Hyi.
Minulla on nyt itselleni just sopiva, samanlaisen huumorintajun omaava hauska, fiksu mutta tavis ja ihan keskituloinen mies, joka ennen kaikkea kohtelee minua aina hyvin ja kunnioittavasti.
Ei sen pitäisi niin vaikeaa olla. Ei se kartano tai miljoonat tee miehestä hyvää vaan käyttäytyminen toisia kohtaan.
Vaikea sanoa, mikä olisi lievin. Ulkonäössä saattaa olla piirteitä, jotka eivät kolahda. Luonteessa hankalia asioita ovat itsepäisyys, epäluotettavuus, epärehellisyys, mitä muut ajattelee -ajattelu, statusajattelu, itsekkyys, ilkeys, pahansuopuus, kostomentaliteetti jne.
Ja jos kuulisin, että tyyppi on pettänyt edellisissä suhteissaan, se olisi siitä poikki.
Mustat sukat ja mustien sukkien nukka lattialla siellä täällä. Harmaat sukat.
maiskutus
jalkahiki
kuorsaus
minun nolaaminen julkisesti (iso vika)
myöhästely
saituus
- Jos toisten (esim. minun) alkoholinkäyttö on ongelma
- Liika siisteys (raivosiivoilu, tai jatkuva mutina siitä)
- Turha draamanhalu
- Seksittömyys (siis tällainen pitempiaikainen jatkuva "normaali" asiantila)
- Itserakkaus
Myöhästely ja yhdetkin oharit. Rahan pyytäminen.
Olen lopettanut tapailun vääränlaisten kenkien vuoksi. oli rumat kengät miehellä.
en oikein osaa laittaa turnoff-syitä vähäisyysjärjestykseen, joten vastaukseni voi olla hakuammuntaa. Ehkä joku sellainen yleinen osaamattomuus ottaa toinen huomioon tai liiallinen itsekkyys, jolle on itse sokea eikä uskoa, vaikka toinen sanoisi.
joku tuossa ylempänä mainitsi naismaisen puhetavan. Se kyllä saattaisi olla itselläkin. Lisäksi bodausharrastus, joka alkaa mennä liiallisuuksiin yhdistettynä siihen, että mies on keskimääräistä lyhyempi. En voi sille mitään, mutta alan ajatella tuolloin, että miehellä on itsetunto-ongelma lyhyytensä takia ja yrittää kompensoida sitä lihasmassalla. Muutoin ei ole väliä onko mies keskivertoa lyhyempi vai ei. ah... ja mersun pitäminen parhaana autona, tai muuten liiallisen överiksi menevä autoharrastus.
naisten kohdalla vähäisin syy olisi ehkä sellainen, että ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, vaan tyrkyttää sitä rivien välissä ja kuvittelee, että se on hienostunut tapa. Tai liialinen meikkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tietää kuka on Maritta Aitamurto vai mikä se nyt oli.
Tunnuthan tuon tietävän itsekin, ja jopa omaat jonkilaisen angstisen asenteen häntä kohtaan..?
Tupakointi,
Töppö käytöstavoiltaan tai esim. tyly asiakaspalvelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Huumeidenkäyttö, juopottelu, huono käytös julkisella paikalla, negatiivisuus. Nämä esimerkiksi.
Aika painvia syitä kyllä mutta joo todellakin jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mustat sukat ja mustien sukkien nukka lattialla siellä täällä. Harmaat sukat.
Junttimaisia valkoisia tennissukkiako sitten pitäisi? Mikään ei näytä hirveämmälle kuin pohjistaan paskaiset valkoiset sukat, ja aina ne on.
Suurin osa tässä ketjussa ei kyllä ole millään tavalla lieviä syitä
Lihavat naiset hyi yööööökkk. Laihduttakaa läskit!
Juuri tuo kun katsoo tuollaista roskaohjelmaa, kaikki vähänkin älykkäämpi menee yli hilseen ja kuitenkin on pitävinään itseään jotenkin fiksuna. Ei ole kauheasti yhteistä viihderintamalla ainakaan.
Sama juttu mulla, pahanhajuinen hengitys. Muuten siisti, mutta mikä hampaiden pesussa niin vaikeaa on. Myönsi itsekin, että pesee silloin tällöin.