Mikä joitain vanhempia naisia vaivaa kun kuvittelevat että maailman olisi pyörittävä heidän mielensä mukaan?
Heistä on väärin jos 2v lapsi istuu rattaissa, he toki menevät kertomaan vanhemmille miten ennen ei näin ollut, vaan 2v lapset oli jo ekassa työpaikassaan kiillottamassa ihmisten kenkiä.
Kommentit (7)
Riippuu varmaan saako lapsi kävellä itse joskus, juostakin vai istuuko kuin tatti vaunuissa aina passiivisena. Kun olisi hyvä sää, ei liian kuumaa.
Huvittaa etenkin se vanhempien ihmisten ajattelu että ennen oli kaikki paremmin, mutta kuitenkin paljon vaikeampaa ja nykyään ihmiset pääsee niin helpolla. Ennen hiihdettiin kouluun kesät talvet 25 km ylämäkeen mennentullen ja yhdellä suksella. Ennen ei ollut sitä eikä tätä eikä tuota nykyajan mukavuutta.
Silti näiden mielestä ennen kuitenkin oli kaikki niin paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan saako lapsi kävellä itse joskus, juostakin vai istuuko kuin tatti vaunuissa aina passiivisena. Kun olisi hyvä sää, ei liian kuumaa.
No mutta jos ne henkilöt ei tunne sitä isää/ äitiä joka rattaita työntää - saako heidän tekemisiään ja olemustaan paheksua suureen ääneen tuolla ulkona?
Etuilevat jonossa ja kailottavat kovaäänisesti kaupassa jne. Röyhkeää sakkia ilman käytöstapoja.
Aika kultaa muistot.
Appeni äiti oli kotoisin Karjalasta ja heillä kuulemma oli ollut iso talo maineen, pitsikoristeet ikkunoissa ja hienoja huonekaluja.
Todellisuudessa kuvista näkyy ihan tavallinen suht pieni, maalaamaton talo, missä ikkunat on aivan perusmalliset jotain vähän sian virtsarakkoa uudempaa materiaalia. Huonekalut näyttää tavalliselta pirtinpöydältä ja maalamattomilta puutuoleilta. Sohvana laatikko missä olkipatja.
Vierailija kirjoitti:
Ei se riipu siitä. Käytöstapojen puutteesta johtuu palautteen antaminen vieraille ihmisille.
Koskee kaikkia ikäryhmiä ja sukupuolia tuo ajatus, että juuri minä olen oikeassa juuri minun ympärilläni maailman pitäisi pyöriä.